Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

niedziela, 26 sierpnia 2012

Kubica testował Forda we Francji [potwierdzenie - aktualizacja]

Bardzo ciekawe informacje dotarły do nasz Francji. Jak powiedział stacji Christian Loriaux, dyrektor techniczny Forda w WRC, tajemniczy kierowca brał udział w czterodniowych testach tego zespołu na francuskim torze Circuit des Ecuyers. Wszystko wskazuje na to, że był to Robert Kubica. Miał on jeździć podczas tych testów autem, choć nie był pewien, czy sobie poradzi. Brali w nim udział Petter Solberg i Jari-Matti Latvala, a odbył się on miesiąc temu.


Informacja ta pojawiła się godzinę temu. Kubica miał uczestniczyć niedawno w testach rajdowego zespołu Forda, wspólnie z Jari-Matti Latvalą i Petterem Solbergiem. Polak, mimo obaw, czy da sobie radę zasiadł za kółkiem auta i jechał podobno "tak jak kiedyś".

Testy miały odbyć się na francuskim torze Circuit des Ecuyers.

"Solberg, Latvala i tajemniczy kierowca, który nie chciał rozgłosu wobec tej współpracy, jeździli podczas tego testu. Ten kierowca ma doświadczenie w jeździe po asfalcie. Przyjechał na testy na własny koszt i pracował znakomicie, z dużym zaangażowanie i bardzo profesjonalnie. Podczas naszego pierwszego kontaktu, powiedział, że nie wie, czy będzie fizycznie w stanie podołać zadaniu, ale poradził sobie tak dobrze, jak kiedyś" - powiedział Loriaux.

Test odbył się miesiąc temu. Informacja ta wydaje się już być absolutnie potwierdzona.

Aktualizacja

Autosport podał, że osoby związane z Kubicą potwierdziły, że brał on udział w testach, a jego uwagi były bardzo pomocne. Robert miał jeździć bardzo dobrze.

Za pomoc w tworzeniu tekstu dziękuję mat458

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku! Dołącz do osób go lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i f1ultra.pl

203 komentarze:

1 – 200 z 203   Nowsze›   Najnowsze»
Piotrek pisze...

To by potwierdzało, że jedynym problemem jest rotacja łokcia. I spełniają się słowa Cezarego Gutowskiego.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Agaya90 pisze...

Bardzo ciekawa informacja. Nie liczę już na powrót Pana Roberta do F1, ale cały czas mu kibicuję i wierzę, że wzięcie udziału w rajdach samochodowych będzie dla niego najlepszą alternatywą. Kto, wie, co może w nich osiągnąć. Powodzenia!

Piotrek pisze...

Starty w WRC to na pewno najlepsza alternatywa dla Roberta. Ale moim zdaniem ma szansę na powrót do F1. Musi sobie poradzić "tylko" z tym nieszczęsnym łokciem.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Kacper pisze...

Cóż, dla mnie to dobrze. Przynajmniej jest postęp, po przeniósł sie na tor asfaltowy :)

Piotrek pisze...

Też prawda :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Yahoo pisze...

Informacja dobra, bo jest przyspieszenie teoretycznie o 2 miesiące. Testy S200 miały się odbyć pod koniec października.

Vaviorky pisze...

Bynajmniej nie czeka bezczynnie czekając nie wiadomo na co, oby wrócił na poważnie do motosportu.

Piotrek pisze...

Witaj, Vaviorky. Coś ostatnio rzadko się wypowiadasz:-)
Robert walczy, a teraz już chyba mamy potwierdzenie, że to wszystko co było mówione o testach w rajdach, żeby wreszcie wróci do F1 jest prawdą. Taki jest plan.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Yahoo pisze...

I "Bynajmniej" to jest co innego jak "przynajmniej". Z twojej wypowiedzi wynika, że Robert nie walczy i siedzi bezczynnie w domu.

Piotrek pisze...

To jest podwójnie zaprzeczenie. Wychodzi na to, że Robert nie nie czeka bezczynnie. Ja tak rozumiem:-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Vaviorky pisze...

Rzadko się wypowiadam, ale wchodzę kilka razy dziennie :)

No merytorycznie chodziło mi o to, że coś robi, coś, co może pozwoli mu wrócić do ścigania.

Marcin81 pisze...

Ciekawe czy sa jakies foty lub filmik? I tak pewnie nie wpuszcza ich do sieci.

Michał pisze...

@Yahoo - mylisz się, w tym kontekście słowo "bynajmniej" wzmacnia zaprzeczenie i jest użyte prawidłowo.

Wojtki pisze...

http://www.wrc.com/news/calendar/latvala-sets-sights-on-germany-podium/?fid=17266
Latvala and Ford team-mate Petter Solberg prepared for Rallye Deutschland with a two-day test in Germany recently having covered almost 1000 kilometres during an extensive test at the Circuit des Ecuyers in France last month where they worked on improving their driving technique on asphalt in mixed weather conditions.

Więc testy odbyły się miesiąc temu...

Marcin81 pisze...

I to było przygotowanie do rajdu Niemiec. Miesiac temu a my dowiadujemy sie dzis.Wow niezle.

Piotrek pisze...

Spoko, spoko.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Rovanpera pisze...

To jest wiadomość:) Bardzo się cieszę:) Jak dla mnie rewelacja i bynajmniej nie w kontekście powrotu do F1. Ważne, że Robert walczy a gdzie wróci, to się okaże.
Mateusz jak zwykle na posterunku;P
Czekamy na więcej szczegółów.

jurek krak pisze...

Witam
Może Robert wybiera auto na przyszły sezon?
Robert wracaj do F1

Rovanpera pisze...

@jurek krak; jeżeli Cię stać, to możesz polecieć nawet na Księżyc:) Jak zapłacisz dobrze, pojeździsz w każdym teamie, pieniądze i jeszcze raz pieniądze. Nie mniej jednak mam nadzieję, że dobra jazda Roberta nie jest tylko kurtuazyjną wypowiedzią. Ciężko powiedzieć.

Rovanpera pisze...

oczywiście chodzi mi o testy...

Andrzej pisze...

Przyznam że mnie zatkało, sądziłem że Robert zacznie od startów w rajdach we Włoszech, góra IRC a tu z grubej rury WRC, to oznacza że z Jego zdrowiem jest o wiele lepiej niż myślimy. Wie na co się decyduje i zdaje sobie sprawę że upadek może być bolesny, sądzę że Jego wyniki nie mogą być gorsze od Raikonena chyba taki stawia sobie cel.

"Podczas naszego pierwszego kontaktu" - czyli będą następne,fajnie:)

Wojtki pisze...

Tak teraz naszło mnie na rozkminy i co z tego wyszło ? ; D Dziś mamy 26 sierpnia, testy odbyły się miesiąc temu z kilkoma dniami. 17 sierpnia dowiedzieliśmy się o rzekomo udanej operacji łokcia. Operacja musiała być wcześniej niż o tym wiedzieliśmy albo w ogóle jej nie było ;p Zapowiadane testy na październik miały być w innych samochodach. Cieszy, że Robert próbuje wracać do ścigania ale niestety bardziej wygląda to na przymiarki do rajdów ;/

anwod pisze...

tylko ta niepewnisc czy poradzi sobie fizycznie - troche martwi

Andrzej pisze...

anwod pisze...

Podczas naszego pierwszego kontaktu, powiedział, że nie wie, czy będzie fizycznie w stanie podołać zadaniu, ale poradził sobie tak dobrze, jak kiedyś" - powiedział Loriaux.

Andrzej pisze...

"ale poradził sobie tak dobrze, jak kiedyś"- teraz dopiero zwróciłem na to uwagę to było już "kiedyś"?

Wojtki pisze...

Tak się zastanawiam , czy te testy na ZAMKNIĘTYM TORZE nie są przypadkowo właśnie na nim. Przypominam , że Sokół wyklepał się o rozmowach kontraktowych, może już nie będzie jeździł po trasach rajdowych ze względu na ewentualny możliwy kontrakt( wiem , może wybiegam zbyt daleko ale to chyba sens). Tak czy siak sytuacja ma się lepiej niż podejrzewaliśmy. Dał radę pomimo obaw ;) Na stronie WRC napisane jest, że ford testował 2 dni. Mówi się o 4 dniach , pewnie tych Kubicy.

kozlud94 pisze...

Andzrej chodzi o to ze jezdzil tak jak kiedys w domysle przed wypadkiem

Fisiacz pisze...

@Andrzej - myślę, że chodziło o wcześniejsze występy Roberta w rajdach, te przed wypadkiem. Te ostanie naprawdę stały na bardzo wysokim poziomie.

Mnie natomiast uderzyło coś innego. Zespół Forda WRC ??? Hmmmm, Robert szuka nowej pracy ???

Piotrek pisze...

Ford F1Team? :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Andrzej pisze...

kozlud94 pisze...Fisiacz pisze...

Ok może tak być,pewnie macie rację.
W zespole Forda Robert na pewno nie będzie startował- nie ma zgody zespołów na trzeciego kierowcę,ale Fiestą WRC kto wie.

anwod pisze...

co wy piszecie, naprawde chcielibyscie zeby wrocil do rajdow?
Jesli to ma byc element rehabilitacji to jestem za! , jesli opca docelowa to lipa. Znaczy sprostuje :-) dla mnie lipa bo chce go ogladac co 2 tyg walczacego w krolowej motorsportu.
Wiem ze to egoistyczne ale jestem egoistycznym kibicem :-)

Marek Nycz pisze...

Mam nadzieję, że po tym jak powyższa informacja ukaże się jutro w prasie, tv i plotkarskich portalach jak onet itp., zamknie gęby wszystkim maruderom, z Alguersuarim na czele, którzy już dawno głosili bzdurne tezy o inwalidztwie Roberta.

joanna kusmierska pisze...

szerokiej drogi Robert!!!!!!! dość zwycięst Loeba! Czas na Ciebie!!!

Andrzej pisze...

Podobno to Erusport skojarzył Roberta z tajemniczym kierowcą niektórzy mówią że to Marcus Gronholm.

Jacek pisze...

Markus Gronholm 9 lipca wyszedł ze szpitala więc to nie on.

Piotrek pisze...

Ale Eurosport napisał, że ten szef Frod powiedział, że to Robert. Co prawda w cytacie nie ma niczyjego nazwiska, ale Eurosport tak napisał.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Andrzej pisze...

Zrobił się szum może jutro to ktoś sprostuje.

joanna kusmierska pisze...

ciekawe czy roberta nie męczą już te wszystkie ploty, prawdy i półprawdy. mnie by się ręce same rwały do jakiś dementi. no chyba że ma to głęboko w d.... o prze praszam w czterech literach

joanna kusmierska pisze...

a tak poza tym skoro robert jest takim antymedialnym zwierzęciem to czy zastanawialiście się kiedyś ile czasu musiał namawiać go na wywiad m.sokół i czy dostał od roberta wytyczne: na to odpowiem na to nie odpowiem, o to wogóle nie pytaj itd itd...

Piotrek pisze...

Sokół jest przyjacielem Roberta, więc myślę, że do tego wywiadu podszedł w inny sposób. Z resztą widać na nim, że Robert jest na totalnym luzie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Tom pisze...

Kolejne jazdy, kolejna data która nijak ma się do podawanych wcześniej informacji, czy tylko ja mam wrażenie że kogo nie zapytać o Roberta to kłamie w żywe oczy. Niedługo dowiemy się że operowali Roberta w czasie jego jazdy w symulatorze lub że poza operacji po wypadku nie było już żadnego zabiegu... to się nazywa rolować kibiców.

intense pisze...

Myślę że nie chodzi o Kubicę nawet . Ale jeśli o niego to znaczy żę porównuje sobie autka na przyszły sezon ;D

Giuseppe pisze...

Zapewniam Was, ze z pewnoscia nie byl to Gronholm.

Andrzej pisze...

Trochę dziwne - z tego testu nie ma filmu a wydaje mi się że z wszystkich testów Forda są.

KRISTO pisze...

To jest naturalne że jesteśmy opóźnieni co do info. o stanie zdrowia Roberta ,ale jeśli to prawda ,myślę że jest bardzo dobrze .Nie konieczne rajdy WRC ,jest to kolejny przystanek do celu,jakim jest F1 ,świadczyć może to ,że testy odbyły się na asfalcie a na dodatek to tor wyścigowy charakterystyka zupełnie inna od trasy rajdowej.

d pisze...

Witam,
A na jakich oponach jeżdżą Fordy?

Tak mi coś do głowy wpadło?

Pozdrawiam,
d

Michał pisze...

Przesłanie od Kubicy i Sokoła do ciekawskich fanów - http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/ciacha/f640x640/50/13/886a00080a.jpg

Mateusz Cieślicki pisze...

Michał - genialne!

Kowal pisze...

Haha :D . Świetnie !!. Nie trzeba żadnych słów !! :D

GIZD pisze...

@Michał
Lubię to!!!

Andrzej pisze...

d pisze...
Michelin

MorganF1 pisze...

Naprawdę Pan tak uważa Panie Mateuszu? Zakładając oczywiście, że to jest jakaś forma komentarza dla kibiców?

KorK pisze...

Hahahaha...Rewelacja :D

karluum pisze...

@d - to są Micheliny.
To jest dobra wiadomość. Porządne testy, przy udziale fabrycznego zespołu. Zupełnie inny poziom niż testy we Włoszech z jakimś tam małym zespolikiem.
Sezon w WRC to około wydatek 1,5 - 2 mln euro za topowe auto. Więc koszty niewielkie w porównaniu z F1 czy nawet z niższymi seriami.
Robert do WRC, ktoś wreszcie musi zastąpić godnie Loeba ;)

Mateusz Cieślicki pisze...

MorganF1 - po 1. to nie "panuj mi" :)

Abstrahuję od całej sytuacji i ten obrazek bardziej traktuję jako żart, śmieszne podsumowanie.

ola pisze...

http://eurosport.onet.pl/motorowe/kubica-testowal-samochod-rajdowy-przez-cztery-dni,1,5228224,wiadomosc.html

onet zaczął pracę po weekendzie :P

Auto pisze...

Dobra dobra, malkontenci odpier...się od Kubicy. Czy chcecie czy nie gościu ciężko pracuje by wrócić do formy. Jak można w ogóle zarzucać w takiej sytuacji Robertowi kłamstwa. To po prostu nie fer, to żałosne zachowanie.
Jestem tez daleki od twierdzenia, że Robert porównuje sobie autka. On po prostu idzie wyznaczona sobie ścieżką, która być może ma go zaprowadzić do F1. Zmiana tych aut oraz nawierzchni wg mnie jest niczym innym jak kolejnym etapem. Cierpliwość i konsekwencja nie jednego tu widzę gniecie.

joanna kusmierska pisze...

mam wrażenie że ktoś nas jednak robi w bambuko....a może to był kościuszko a nie kubica ? przecież też na k...

Michał pisze...

@Auto - ogólnie Twój problem sklasyfikowany w ICD10 jest pod kodem F31 po więcej informacji udaj się do lokalnego specjalisty. Jak byś nie rozumiał - to jakie kłamstwo? O co Ci chodzi człowieku?

Michał pisze...

Na twitterze pojawiło się info że członkowie zespołu forda obecni na testach anonimowo potwierdzili, że był to Kubica.

Mateusz Cieślicki pisze...

Michał - tak napisał również onet - pytanie czy onet napisał za Twitterem czy odwrotnie.

Andrzej pisze...

Nikt nie zaprzecza, coraz więcej portali to publikuje i niby coraz więcej ptwierdzeń.

Andrzej pisze...

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=it&u=http://www.f1passion.it/2012/08/kubica-prova-in-segreto-la-fiesta-wrc/&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.f1passion.it/2012/08/kubica-prova-in-segreto-la-fiesta-wrc/%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26hs%3Durc%26rls%3Dpl%26channel%3Dsuggest%26prmd%3Dimvns&sa=X&ei=tkc7UPCfAuqQ4gSGq4CACQ&ved=0CCQQ7gEwAA

tłumaczenie skopane ale podsumowanie fajne.

Michał pisze...

JoeSzpara tak napisał, on raczej należy do dobrze poinformowanych. F1Talks też z całą pewnością potwierdza, ale póki co nie zdradza źródła.

Mateusz Cieślicki pisze...

No wczoraj po ogłoszeniu informacji Joe mówił mi, że to raczej Marcus Gronholm, a F1 Talks napisało "Ostrożnie z tym Fordem" więc to raczej nie są potwierdzenia...

R.Tormo pisze...

no raczej nie gronholm http://twitter.com/GregF1i/status/239836499825270784

Michał pisze...

Mateusz - jak wszystkie nowe wiadomości nt Kubicy, nikt niczego nie jest pewny przez pierwszych kilka godzin. Gronholm odrazu nie pasował bo po pierwsze nie robiliby z tego tajemnicy - bo po co? A po drugie jak sprawdziłem kiedy wyszedł ze szpitala to odrazu było wiadomo że to nie on. Jeżeli to faktycznie był Kubica, to powiem szczerze, że jakoś mi w tym momencie nie pasuje termin operacji łokcie, bo dość szybko by wsiadł do rajdówki po takiej, jak by na to nie patrzeć, poważnej operacji.

karluum pisze...

@Michał - a skąd wiesz, że termin operacji jest prawdziwy?
:)

Michał pisze...

W sumie poza datą wypadku, w przypadku Kubicy właściwie nic nie jest pewne. Jeżeli pojawi się jakieś wiarygodne potwierdzenie testów z Fordem to będzie druga pewna data.

Fabek pisze...

I skąd wiadomo że Gronholm nie opuścił szpitala wcześniej ? Może to właśnie on testował, a było to ukryte ze względu na regulamin WRC odnośnie kontuzjowanych kierowców lub coś w tym stylu ?

Jacek pisze...

Jak dla mnie jazda po torze jest formą treningu czy też sprawdzenia, a następnym etapem może być symulator lub bolid. Biorąc pod uwagę, że jesteśmy miesiąc do tyłu to może być?
Jeżeli miałby się przymierzać do rajdów to czemu nie startował w ostatnim, tylko był jako widz? Przecież wiedział już że daje radę.
Walka na pewno toczy się o F1 w przeciwnym razie Robert by się tak nie śpieszył.
Odnośnie operacji pisałem już, że data nie pasuje dwa tematy wcześniej. 25 maja mógł być jakiś drobny zabieg po operacji, która odbyła się w marcu.

Andrzej pisze...

F1 Talks napisało:"Choć do pełnego obrazu całej sytuacji brakuje jeszcze kilku elementów układanki to mogę potwierdzić, że tajemniczym kierowcą był właśnie Robert Kubica"

nie jest pewne czy jechał Fiestą czy swoimi autami.

karluum pisze...

@Fabek: Gronholm nie jest czynnym kierowcą w WRC, startuje w amerykańskim rallycrossie, do którego licencja FIA chyba nie jest potrzebna (tu trzeba zerknąć w regulamin rozgrywek).
Po drugie: Gronholm skończył karierę w Fordzie i zna dobrze zespół, więc czemu miałby się ukrywać?

Mash1990 pisze...

Agnieszka Koszmider napisała na swoim twitterze że to był Robert.
http://twitter.com/AgaKoszmider

Michał pisze...

@Fabek - na zamkniętym obiekcie możesz sobie jeździć kiedy chcesz i czym chcesz FIA nie ma nic do tego. Ja nie mając żadnej licencji ani badań lekarskich jeździłem na zamkniętym obiekcie A grupowym escortem. Jak zapłacisz 7kzł to sobie pojeździsz bolidem renault po całodniowym czy tam dwudniowym przygotowaniu zaczynając od pucharowego megan, przez FR2.0 FR3.5 aż do F1. Co prawda na szybko oferty renault o której piszę nie znalazłem ale żeby nie być gołosłowny http://prezentmarzen.com/zostan-kierowca-formuly-f1-szwecja.html?gclid=CLX26KPXh7ICFSTKtAodtxkAgw

Anna pisze...

z całym szacunkiem dla tej osoby o imieniu Aga i nazwisku Koszmider -ale naprawdę jakaś 17-latka z f1zone umiejąca korzystać z Twittera oraz Facebooka i nękająca pół świata swoimi wiadomościami nie jest odpowiednią osobą do potwierdzania tego typu informacji...

swoją drogą, jeśli to prawda, to już widzę jak "kierowca pragnący zachować anonimowość" ucieszył się jak przeczytał o tym w internecie... i jaki musi być wdzięczny dyr technicznemu Forda, że ten dotrzymał słowa...

I jeszcze jedno, wątpię, że ktoś z Was zwrócił uwagę właśnie na to zdanie - "KIEROWCA PRAGNĄCY ZACHOWAĆ ANONIMOWOŚĆ". To jest kluczowe. Robert wcale nie chce dzielić się z nikim swoimi planami. z nikim, tak tak, z Wami też nie chce i czas jakoś to przełknąć i zaakceptować. może co poniektórzy POWINNI NAPRAWDĘ W KOŃCU TO ZROZUMIEĆ!!!! Na czele z Panem Mateuszem czy tą Koszmider z f1zone. czas przestać bawić się w dziennikarstwo śledcze bo Wasz idol sobie tego po prostu nie życzy, chce robić swoje i jak będzie mógł i już "nie będzie miał wątpliwości czy sobie poradzi", to na pewno da znać!!! Dajcie sobie spokój a wszystkim to wyjdzie na dobre.

rewiblack pisze...

Witam wszystkich.
Dziś mi zaświtała w głowie pewna myśl. Skąd pewność, że KUB tak na prawdę testował na tym torze auto WRC? Na youtube oglądałem przejazdy po tym torze i przyszło mi na myśl, że jeździł tam autem Formula Ford.
Ale to tylko moje domysły i życzenia.
Pzdr

Gool pisze...

Hej, sposób przekazania tej informacji nie jest zbyt wiarygodny, jak z resztą wszystkie info, które widzieliśmy do tej pory. Aczkolwiek, łączenie Kubicy z Fordem nie jest takie mało prawodpodobne. Jeszcze w zeszłym roku pisałem tutaj, iż zespół Forda jest Robertem zainteresowany, co wydawało mi sie głupia plotą ludzi kręcących się w świecie WRC. Natomiast z tego wynika, iż nie była to zupełnie bajka wyssana z palca.
Nie mówie, że się z tego cieszę, gdyż WRC nie za bardzo mnie interesuje i nie w tej dziedzinie chciałbym oglądać roberta.

Mateusz Cieślicki pisze...

Mnie to szokuje normalnie jak tam się wiele dzieje a o czym my nie wiemy.

GIZD pisze...

http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/8023857/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

intense pisze...

Jak bedzie Kubica w rajdach to pewnie tylko irc .
I niewiem kto jak to potwierdza , jak anonimowy kierowca to raczej by dyrektor jakis nie wypaplał kto to . Równie dobrze mógł to byc Raikonen który nawet w wywiadach przyznaje ze chce do rajdów .
A tak pozatym to nawet wolałbym w rajdach oglądac Kubice bo ma do tego smykałke ;p

Raf pisze...

"poradził sobie tak dobrze, jak kiedyś"
A może to nie był Kubica tylko po prostu jakiś starszy kierowca rajdowy, który już skończył karierę? Dlaczego wszyscy od razu wskazują na Kubicę?

karluum pisze...

@Mateusz: heh, jesteśmy za bardzo żądni informacji a Kubek wypina się na media i tyle :)
@intense: najwyższą serią rajdową jest WRC a znając ambicję Roberta dąży do rywalizacji na najwyższym poziomie. Z całym szacunkiem dla kierowców z IRC, ale różnicę między nimi a WRC pokazał kiedyś Hirvonen, który pojechał RMC we Fieście S2000, gdy był jeszcze eliminacją IRC i objechał wszystkich matadorów.
Za IRC przemawiałyby rajdy asfaltowe, bo WRC to szuter, na którym Robert w zawodach jeszcze nie startował.

Jacek pisze...

Ta informacja to przeciek kontrolowany nawet gość, który podesłał to Mateuszowi zdążył dopiero założyć konto.

intense pisze...

@karluum i wlasnie z takich powodów widze Kubice w IRC . Z całym szacunkiem ale Kubica naprawde musiałby dać popis umiejetnosci by któryś team wrc go przygarnął. A własny team to juz Raikonen miał (nawet dla niego było to obciążenie finansowe). I tak z przymróżeniem oka: jak kiedys napisałem ze kubica ma koszulke DC (także layout strony Kubicy bliski teamowi Monster Energy) i to moze go wiazac z Kebem Blockiem i Wrc to zaraz sie jazda zaczeła. Dodam tylko ze Block jezdzi Fiestą . Oczywiście nie traktuje tego poważnie co napisałem.

Auto pisze...

Michał, mój wpis był reakcją na Toma wypowiedź, gdybyś nie wyłapał.
I to nie dla mnie powinieneś stawiać diagnozy stanu psychicznego, a dla tych, którzy to wszędzie węszą jakiś dziwny spisek Kubicy, który rzekomo ma rolować - w rozumieniu oszukiwać gdybyś nie łapał, kibiców. Ktoś tu ma paranoje? Raczej nie ja.

Michał pisze...

@Auto - wyobraź sobie, że nie wyłapałem, że jest to odpowiedź na wpis który widnieje kilkanaście komentów powyżej Twojego i w sumie ma się ni jak do tego co on napisał. (On nie zarzuca kłamstwa Kubicy tylko każdemu kogo zapytać o Kubice, wyciąganie z tego wniosku, że tym samym Kubica kłamie to chyba trochę za dużo)

Michał pisze...

A ja się zastanawiam nad jeszcze jednym. Pomimo, że ciągle twierdzę, że powrót po takich obrażeniach będzie bardzo trudny, niemalże niemożliwy to gdyby jednak udało mu się odzyskać sprawność, która pozwoli wrócić do walki na najwyższym poziomie to pozostaje jeszcze jeden aspekt, o którym też się swego czasu wiele mówiło - ta głęboka rysa na psychice która mogła się pojawić po tak potwornym wypadku (@Piotrek - nie wyskakuj proszę o twardej jak stal psychice Kubicy). I teraz moja wielka spiskowa teoria - poza oczywistą formą treningu jaką są jazdy rajdówką, poza potencjalnie jedyną możliwością do czasu odzyskania rotacji, być może chodzi również o pokazanie że psyche jest zupełnie ok i można go wsadzać do bolidu.

To takie moje przemyślenie.

Mateusz Cieślicki pisze...

Słuchajcie - przepraszam za prywatę, ale to ważna sprawa - Czy jest ktoś chętny na zobaczenie stadionu narodowego w sobotę? Będzie tam odbywał się mecz futbolu amerykańskiego USA vs Europa. Mam 3 bilety, ale niestety nie mogę iść i sprzedam je poniżej ceny kupna człowiekowi o dobrym sercu :)

Mecz będzie transmitowany w TV, warto iść, ja niestety nie dam rady.

Auto pisze...

Michał gdybyś pośledził wpisy autorów typu TOM to byś może zrozumiał lepiej moją reakcję. Być może dokonałem zbyt gwałtownego skrótu myślowego itd.
Nie chce robić off topu więc jeśli to tyle z Twojej strony to dziękuję za uwagę.

Auto pisze...

Michał, poruszyłeś tym razem całkiem ciekawą kwestię. Chodzi o psyche Roberta. Też nad tym nie raz się zastanawiałem i przypominam sobie,ze Robson parę razy mówił po wypadku, że nic z niego nie pamięta, więc jego stan psychiczny jest jakby sprzed wypadku.

d pisze...

Witam,

Generalnie w myśl zasady: czym się strułeś tym się lecz...

Mam nadzieje, że da rade w czymkolwiek.

Pozdrawiam,
d

Jakub Bednarski pisze...

witam
nie wiem czy kubica, ale gronholm po pierwsze byłby ewentualnie zaproszony na testy forda, po drugie na pewno by za nie nie płacił- jedyna opcja to to, ze tez był kontuzjowany, ale nie... nie pasuje, Lorieux powiedział-"...kierowca z pewnym doświadczeniem na asfalcie..." po pierwsze wyniki kubicy na kilku ostatnich asfaltowych rajdach to był mega szok- już nie chodzi o ostatecznie zajęte miejsce, ale on wygrywał odcinki z mocniejszymi autami- odcinki które czesto jechały pod górę - ma to ogromne znaczenie;
po drugie każdy kierowca wyścigowy (nie rajdowy) ma doświadczenie na asfalcie- odpowiedni tor jazdy itd,a co dopiero F1- już nie wspominając o talencie kubicy, który potrafi pracować na takich testach z zespołem przekazując cenne informacje- w jednym z tłumaczeń można było wyczytać iź szef techniczny forda (nie jest to szef rajdowego zespołu forda, czyli M-Sportu, który obsługuje rajdowe fordy- nie ma też ten Pan nic wspólnego z formułą ford)właśnie z tajkiej współpracy był zadowolony;
był też kilka sezonów do tyłu taki przyopadek gdy stepfan sarrazin kierowca F1 gdy nie znalazł zatrudnienia w żadnym z zespołów został zatrudniony przez subaru jako drugi kierowca na rajdach asfaltowych i odwdzieczył sie przyzwoitymi wynikami;
nie bede juz sie też rozpisywał, ale nie można jednoznacznie ocenić że irc to lipa w porównaniu do wrc- hirvonen wtedy wygrał dość przypadkowo- napewno rajd monte carlo nie jest dobrym przykładem;

to że nie chce ujawniać publicznie wydaje mi się, ze on sam jeszcze nie wie co bedzie robił, co by było gdyby pojechał na testy zrobili by z tego wielkie halo, a na testach okazało by się że coś tam jest nie tak;'

nie wiem czy Robert czyta ten blog, ale jesli czyta to - czy to bedzie irc czy wrc czy mistrzostwa włoch- bede bardziej happy niż gdy bedzie to jakaś nizsza seria wyścigowa od F1-

z drugiej strony moze też to być (jazda rajdówką) forma treningu przed bolidem- wiem że nie którzy na czele z Panem Zientarskim się strasznie oburzają gdy tylko słyszą o kubicy w rajdówce, ale jak dla mnie wlaśnie to pomogło być kubicy lepszym w F1, może innaczej - udowodniło w słabszym zespole swoją klasę;

pozdrawiam

Michał pisze...

Wypadku może i nie pamięta, ale ból, cierpienie, wyrzeczenia, niepełnosprawność i wiele innych przykrych spraw już tak, to nie pozostaje bez echa, a przecież wie co jest/było źródłem tych przeżyć. @d - być może jest i tak, że RK traktuje to jako swojego rodzaju lekarstwo dla samego siebie, a ewentualny start będzie pokazem, że jest silny i psychika nie powstrzyma przed walką na 100% koło w koło. Oczywiście pojawią się też głosy, że nie wyciągnął wniosków, ale patrząc w ten sposób Massa powinien się wycofać, Webber podobnie - przecież w Katalonii pewnie cm zabrakło żeby dosłownie stracił głowę dla F1.

Jakub Bednarski pisze...

ale sie rozpisałem- sorki za nie które sformułowania, ale tak na spontanie pojechałem;

Andrzej pisze...

W sumie co za różnica gdzie będzie jeździł Robert i tak komentował będzie Borowczyk:)

intense pisze...

Niekoniecznie :P
Ale jak czytam komentarze to czasem mam wrażenie że nie którzy by sie pocieli jak kubica zamiast f1 wybierze rajdy xD

Piotrek pisze...

Andrzej, proszę, wypluj te słowa :-)
Dziś rano widziałem już nawet informację o testach Roberta na pasku na Polsat Sport News. Oczywiście było tylko jedno zdanie, ale i tak się zdziwiłem, że tak się postarali.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Andrzej pisze...

Piotrek pisze...

Przecież to nasz jedyny ulubiony fachowiec od sportów motorowych:)

Wojtki pisze...

http://www.rally.it/robert-kubica-al-volante-di-una-ford-fiesta-wrcper-ora-solo-test/ Włosi też już podłapali

Wojtki pisze...

Sry za double posta ale linki do innych serwisów ze świata ;p
http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_8023857,00.html

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/17928-Kubica+tests+world+rally+Ford+in+France.html

http://www.sporten.dk/formel-1/kubica-comeback-i-rally

http://www.motorsport.com/f1/news/kubica-tests-world-rally-ford-in-france/

http://www.f1.lv/?p=8613&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kubica-veicis-testus-ar-wrc-masinu

http://f1.automoto365.com/news/f1/robert-kubica-prend-le-volant-d-une-ford-fiesta-wrc/GpNewsForm-fr-default-23-8-0-47223-1.html

http://www.rtl.nl/%28/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/%29/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/08_augustus/120827_kubica_test_rallyauto.xml

http://www.rtl.nl/%28/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/%29/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/08_augustus/120827_kubica_test_rallyauto.xml

http://fr.sports.yahoo.com/news/kubica-a-aid%C3%A9-ford-wrt-%C3%A0-progresser-asphalte-132059985.html

Mariszek pisze...

A nie myślicie może, że te info o testach to tak jakby odpowiedź na słowa Alonso? Trocha tak jak z Algersuarim.

Yahoo pisze...

Webber miał wypadek na torze w Walencji. Nie wiem czy jest to Katalonia, ale tobie raczej chodziło o tor w Barcelonie. Robert cały czas dąży do f1 i wg mnie rajdy to jest tylko przystanek :)

Gool pisze...

Mariszek: też mi sie tak wydaje. Za każdym razem, gdy padna jakieś nie do końca optymistyczne wieści, dostajemy info(zdezaktualizowane) o wcześniejszych poczynaniach Roberta.

Michał pisze...

@Yahoo - tak, o ten tor mi chodzi :) taka tam pomyłka - co ja Sokół jestem?

Piotrek pisze...

http://sokolimokiem.tv/?p=3692
Wypowiedział się też Mikołaj S.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

I pisze tak, jakby to na prawdę był Robert.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Andrzej pisze...

Christian Loriaux rozpętał(może nie chcący)burzę, a teraz przytacza się Jego słowa "tajemniczy kierowca, który nie chciał rozgłosu", po co udzielał tego wywiadu? nie przewidział co będzie?
a najlepsze że ci co nie mają w temacie nic do powiedzenia proszą żeby to uszanować. to jest chyba jakaś kpina cały świat aż dudni a my mamy siedzieć cicho, a co my jesteśmy w wojsku?

Piotrek pisze...

Na Sokolim ktoś twierdzi, że kilka osób z Ford wygadało się, że to był Robert.

Szybiego powrotu na tor Robert

MartaS pisze...

Prosze:)

https://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=10151058868833952&set=a.334989268951.153758.334811638951&type=1&theater

MartaS pisze...

Potwierdzone: )

https://www.facebook.com/notes/f1-italy/kubica-ha-provato-la-ford-wrc/408180595913093

karluum pisze...

MartaS: to pierwsze zdjęcie to fake.

meduza pisze...

ten sokol jest tragicznie tragiczny.

MartaS pisze...

karluum: emocje mnie poniosły w takim razie:)

meduza: zgadzam sie - ostatni wpis jest tragiczny.

pozdr/M

PiotrF1 pisze...

Robert zawsze mówił że jazdy samochodem rajdowym to doskonałe treningi przed sezonem w F1. To tak optymistycznie :)

Mateusz Cieślicki pisze...

PiotrF1 - zawsze? Tylko po wypadku. Pytanie z lutowego numeru F1Racing 2011 (wydany w styczniu 2011): Czy rajdy są formą przygotowania do F1? Nie, to zupełnie inna dyscyplina.

Yahoo pisze...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151058868833952&set=a.334989268951.153758.334811638951&type=1&theater

Nowe, stare, fake?

EnZo pisze...

Fake...

Fotka Latvali z ostatniego weekendu w niemieckim Trier.

http://www.automobilsport.com/uploads/_neustart2/august-24-2012/latvala-deutschland.jpg

Numer startowy 3.

Wojtki pisze...

Myślę, że fake. Kubica niby jeździł po torze a nie jakiejś drodze z drzewami no chyba , że były jakieś inne testy. Kierowca chciał być anonimowy więc nie oklejali by mu rajdówki nazwiskiem, chyba xd

Piotrek pisze...

Na fb piszą, że fake. Też tak myślę.

Szybkiego powrotu na tor Robert

adi2221 pisze...

http://www.flickr.com/photos/teamcologne/7865923058/

Mateusz Cieślicki pisze...

No i kurde chce się komuś siedzieć i te fake robić a mi mapy toru nie ma kto zrobić.

Piotrek pisze...

@Mateusz - Lubię to :-)
Skontaktuj się z twórcami, może będą zainteresowani?

Szybkiego powrotu na tor Robert

meduza pisze...

jaki jest sens utrzymywac przed swiatem informacje typu testy samochodu, kiedy wczesniej czy pozniej i tak to wyjdzie. Zawsze ktos cos gdzies zobaczy, pochwali sie.
mialiscie kiedys dziewczyne, ktora miala was gdzies, a wy za nia ciagle lataliscie mimo olewki z jej strony?
Tu mamy podobna sytuacje. Mozecie sobie pisac co chcecie, ale tak jest.
Tak wlasnie

Vaviorky pisze...

To skoro zweryfikowano zdjęcie, to teraz czas na weryfikację filmu: http://www.youtube.com/watch?v=R59LZlQvTzg

Mateusz Cieślicki pisze...

Falm ciekawy, ale to nie Robert. Poza tym - testy miały odbyć się na torze Circuit des Ecuyers...

jurek krak pisze...

Witam
Pisałem tu kilka miesięcy temu że Robert może wybrać rajdy zamiast F1i nie ze względu na swój stan zdrowia ( z nim jest wszystko ok)
niestety wszystko na to wskazuje ze Roberta zobaczymy w rajdach ale wszystko wyjaśni sie dopiero po zakonczeniu sezonu f1.

jurek krak pisze...

Pisałem tez o zmowie milczenia wsród dziennikarzy i osób prowadzących blogi czyli "Wiem ale nie powiem" oto jeden przykład http://www.f1talks.pl/2012/08/27/poskladane-z-puzzli/

anwod pisze...

nie wierze w to ze jesli odzyskal sprawnosc i z medycznego punktu widzenia moze wrocic do f1 to wybierze rajdy
Chyba ze w f1 go juz nie chca, a w koncowce stawki nie chce jezdzic.
W rajdach poza zapalencami swiat o nim zapomni, o sukcesach na miare Loeba raczej nie mozna marzyc.

intense pisze...

"W rajdach poza zapalencami swiat o nim zapomni" - ale by sie Kubica przejął tym xD

Jakub Bednarski pisze...

ale dramat z tymi fotkami i filmami- kto to w ogóle wymysla- to są testy juz bezpośrednio przed rajdem niemiec, a nie na torze we francji;

anwod pisze...

intense - to prawda :-) niestety

Michał pisze...

@jurek krak - te Twoje historie w stylu Sokoła - wiem, ale nie powiem mają co najmniej jeden słaby punkt - obsługa testów Forda potwierdziła, że jest widoczna drobna niesprawność prawego ramienia u Kubicy, a dokładnie wypowiadali się, że pomimo tej niesprawności jeździł bardzo dobrze i szybko. Więc wybacz ale jeżeli mam wybierać komu wierzyć to wolę tym, którzy go faktycznie widzieli.

KorK pisze...

Dlaczego Mateusz sądzisz,że to nie Robert? Film został wrzucony nie przez przypadkową osobę,tylko jakiś kanał rajdowy.

KorK pisze...

*Przez jakiś kanał rajdowy

Jakub Bednarski pisze...

masakra;
nie jestem pewien ale z tego co pamietam to są testy hirvonena z zeszłego roku;

widze ze już coraz wiecej stron rajdowych publikuje- bo kask czerwony bo to bo tamto;
hirvonen i jego pilot w zeszłym roku tez mieli czerwone kaski

Michał pisze...

Ja pierd...le KorK czy to naprawdę jest takie trudne?

http://www.youtube.com/watch?v=aIU-vesfAAk

masz i znajdź 3 różnice między tym co widzisz na onboardzie a tym co widzisz na tym pseudo not fake filmiku.

Nadal twierdzisz, że to jest ten sam tor? Że to jest w ogóle tor wyścigowy?

intense pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=dWj-0q9NPyM&feature=results_main

rok temu , samochód ten sam
dla nie to temat sie robi nudny
ktos powie ze kubica jest w zlym stanie , potem cisza , potem znow ze super
i nagle miliony klikniec artykyłów o Kubicy
jezdzil czy nie , głośno sie zrobiło na całym świecie

Fabek pisze...

Co jak co, ale ja tam czekam na kolejne informacje. Zrobiło się zbyt głośno, także albo dementi albo coś więcej w ciągu kilku dni. Jestem tego pewny.

Jakub Bednarski pisze...

po aucie nie znajdziecie- bo wygląda tak samo jak w zeszłym roku- egzemplarz do testów ma nawet taką samą rejestracje- ale poszukajcie dobrze- napewno hirvonen kiedy jeszcze w zeszłym roku jezdził forem i na pewno testy przed rajdem niemiec w niemczech, poligon baumholder lub panzerplate- coś tendy, napewno 2011 rok;

pomyslcie co by było jakby kubica co miesiac miał konferencje- to by dopiero było nudne- jak matka madzi z sosnowca czy rutkowski, przecież wszystkim sie znudziło;

też chciałbym, zeby do nas kibiców się odezwał i też się nie pokoje, ale troche mu współczuje jak czytam niektóre komentarze, albo widze filmiki na tematycznych stronach rajdowych

Andrzej pisze...

Czy Wy nie znacie się na żartach.zdjęcia i film to tylko żart nic więcej po co to roztrząsać.

joanna kusmierska pisze...

ale się porobiło ...że jej!przeciąganie liny robert kontra kibice trwa dalej w najlepsze. wy się wściekacie a robert nic dalej cisza. trzeba jednak oddać mu uznanie. ma facet charakter że 1,5 roku prawie bez jednego słowa no, no...

Kubala pisze...

Jeśli to prawda z tymi testami to mamy tylko potwierdzenie wcześniejszych słów Daniele, mówiących o początkowych testach w autach z klatką a następnie w różnych formułach. Jak widać sprawa się chyba nieco mocno opóźniła, ale jedno jest pewne, że Robert chce i robi wszystko żeby wrócić. Robert nie ma dla nas nowych wieści więc po co lać wodę, bić pianę jak nic nie jest pewnego. Jak będzie wracał to nam wszystko powie, podziękuje i każdy poczuje się doceniony, a widzę, że niektórzy tego potrzebują bardzo ;)

Vaviorky pisze...

To Robert zadecyduje, jak potoczy się jego dalsza kariera. Jeżeli uznałby, że nie da rady w F1, to być może będzie jeździł w rajdach (Raikkonen już powiedział, że po F1 wraca do rajdów). Mimo wszystko Robert mógłby powiedzieć, co się w ogóle dzieje, bo tak czekać nie wiadomo na co półtora roku (i prawdopodobnie dłużej...)

Inni widać zaczynają się naśmiewać i wykorzystywać fakt, że niektórzy są naiwni i prostym przerobionym zdjęciem mogą zrobić niemałą sensację. To, na co zdecyduje się Robert będzie jego sprawą, a ja osobiście każdą uszanuję.

Pozdrawiam.

moris pisze...

A czy zwróciliście uwagę na kanał tej osoby co wrzuciła ten filmik z rzekomym przejazdem Kubicy skąd pochodzi??
http://www.youtube.com/user/RallyChannelHD/videos
Pietrasanta - Włochy .
Może są to wcześniejsze testy, jeszcze przed tymi na torze z początku lipca.

Mateusz Cieślicki pisze...

moris - a zwróciłeś uwagę na datę dodania filmu???

moris pisze...

Mateusz
wszystko już się dowiedziałem, że to Fake.
Poprzedni post do usunięcia

Andrzej pisze...

Swoją drogą,będąc dziennikarzem jak można zadać pytanie na temat o którym się wogóle nic nie wie(to była wielka tajemnica), nawet jakby ktoś z pracowników się wygadał Christian Loriaux nie musiałby odpowiadać.
Tak chyba widocznie było zaplanowane.

Jakub Bednarski pisze...

znalazł ktoś ten filmik z hirvonenem;
http://www.youtube.com/watch?v=XQxyEOUcqAg

czy się na żartach nie znamy?
no raczej zarty to sie wpisuje fail compilations na youtube- czy coś takiego;
zwłaszcza jak taki "żart" pokazują dobre strony rajdowe- to troche kiepsko

Mateusz Cieślicki pisze...

No właśnie przeraziłem się jak na v10 to zobaczyłem :(

Jakub Bednarski pisze...

Andrzej: i tu sie pogubuiłem- też nie wiem poco miałby o tym mówić

intense pisze...

może wkońcu dotrze tam do otoczenia Kubicy ze ludzie jaja sobie zaczynają robić xD
wszyscy powielili plotke a niezbitych dowodów i tak nikt nie ma ze to Kubica jezdził :)
tak samo jak i wczesniej
gdy jezdzil Clio z ciemnymi szybami (taka awangarda xD )

Michał pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=0tEHQJn_hxo

tak z innej beczki na rozluźnienie serc i ogórów ;)

Dedo pisze...

http://f1.interia.pl/robert-kubica/news-oto-piosenka-o-robercie-kubicy-bedzie-przeboj,nId,630992

Mateusz Cieślicki pisze...

Kyrie Elejson!

Mateusz Cieślicki pisze...

Cytując klasyka: "To nie jest armagedon, to jest APOKALIPSA!".

Mateusz Cieślicki pisze...

Dotrwałem do 3 minuty i musiałem lecieć do toalety. Usuńcie to z netu!

jarku pisze...

pewnie wypuszczą to na płycie razem z hymnem bmw i piosenkami gracjana.

Dedo pisze...

Masakra... Ale tak mnie to rozbawiło że musiałem się podzielić :)

5turbo pisze...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/102019

joanna kusmierska pisze...

a ja sie pytam gdzie jest Pan Czachorski!? na wakacjach jak Morelli? mógłby chociaż jakieś zdanko puścić.

Kamil pisze...

Czekam aż Kubica zostanie tajemniczym zjadaczem jogurcików Danone albo nawet tajemniczym zwycięzcą jakiegoś wyścigu.
Nie od dziś wiadomo że nawet będąc niepełnosprawnym, nawet nie wychodząc z domu można zarabiać na samym nazwisku. Niech ma...Zapracował na to nazwisko będąc zawodnikiem. Teraz będąc prywatną osobą to chyba jedyna sposobność na stały na dostatecznym poziomie dochód.

Andrzej pisze...

http://rajdy.autoklub.pl/news/testy-kubicy-potwierdzone,44487

Kubek jeździł jeden dzień,ale wcześniej testował fiestą we Włoszech

Karol Moździerz pisze...

Kamil, to co napisałeś jest największym kretynizmem, jaki słyszałem odnośnie Kubicy od początku afery. Kubica zarobił przez swoje lata w F1 więcej niż którykolwiek z innych polskich sportowców przez całą swoją karierę. To pieniądze absolutnie wystarczające, by nie musieć mieć żadnego źródła dochodu i móc bardzo godziwie żyć.

Joanna pisze...

czy ktoś zna francuski?
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale Kubica uzyskał lepszy czas niż kierowcy tytularni forda.
http://twitpic.com/aokkwr

tomtyl pisze...

l'equipe napisał, że ponoć miał lepszy czas od Solberga i Latvali.

mógłby ktoś, kto zna francuski może coś więcej przetłumaczyć?

http://twitpic.com/aokkwr

intense pisze...

Jeśli to jest potwierdzone teraz i Kubica faktycznie testuje z fabrycznym czołowym teamem wrc to wkońcu cos sie dzieje. A może od przyszłego seozu będzie team RK w rajdach xD

Karol Moździerz pisze...

Bez przypału z tymi czasami. Ten, kto w piątek najlepsze czasy kręci nie zawsze jest najszybszy w niedzielę. Testy to testy, sprawdza się różne rzeczy. Czasy są sprawą drugorzędną, bo czasem wymaga to 2-3 dni, by dojść do odpowiedniego setupu, który pozwoli najszybciej jeździć. Na wiarygodne porównanie przyjdzie nam czekać do pierwszych oficjalnych zawodów.

Tomy pisze...

Co do czasów to tutaj www.rajdy.v10.pl napisali:

"Na testach obaj fabryczni kierowcy Forda objaśnili Kubicy tajniki prowadzenia samochodu klasy WRC, co zdaniem L'Equipe zaowocowało najlepszym czasem podczas czterodniowych jazd."

pełny link:

http://www.rajdy.v10.pl/LEquipe,i,Autosport,potwierdza,Kubica,jezdzil,z,Latvala,i,Solbergiem,85714.html


Jakub Bednarski pisze...

nie mozna porównywać testów w f1 do testów rajdowych- jakby na testach z latvalą i solbergiem uzyskiwał dobre(podobne) rezultaty to ja jestem o niego spokojny

Kamil pisze...

Karol Moździerz pisze... To pieniądze absolutnie wystarczające, by nie musieć mieć żadnego źródła dochodu i móc bardzo godziwie żyć.

Większej bzdury nie czytałem. Nie napiszę "pomyśl" bo to byłoby zbyt optymistyczne..Niech inni za Ciebie pomyślą ile kosztuje życie na poziomie do którego został przyzwyczajony. Bez mrzonek typu "Kubica to skromny chłopak i żyje skromnie" - bzdura. Kasa idzie na życie, przyjemności i obowiązki i to tyle że po max kilku latach, musiałby odwiedzać lombard. Tyle.

Karol Moździerz pisze...

Zarabiając 10 milionów Euro rocznie i nie prowadząc ekstrawaganckiego życia, z majątku rzędu co najmniej 100 milionów złotych, możesz się całkiem długo utrzymać. Czy słyszałeś, żeby KUB miał skłonności do kupowania veyronów, posiadłości na lazurowym wybrzężu i różnych innych rzeczy, które mogłyby zjadać taki majątek? Ja nie. Bez znaczenia. W chwili obecnej mogę się założyć o wszystko, co mam, że nie pieniądze i braki na koncie chodzą mu po głowie. Temat bezsensowny i niemożliwy do podparcia jakimikolwiek argumentami, zatem nie należy go ciągnąć.

Kamil pisze...

Zakładam że Kubica ma wydatki rocznie ok. kilka milionów euro. O wielu rzeczach się nie słyszało a miało miejsce. Pisałem by nie pisać o bzdurnych mrzonkach. Z perspektywy Biedronki i Lidla ciężko pojąć komuś ten temat więc faktycznie nie będę ciągnął.

Rashad pisze...

@ Kamil
Co tobie czlowieczku do tego ile on zarabia, wydaje itd? To jest tylko i wylacznie jego sprawa, sam na ta forse ciezko zapracowal i jak bedzie mial ochote to sobie nawet z niej dom zbuduje i podpali. Wątek bezsensu i nie potrzebnie inni go w ogole ciagna.

Karol Moździerz pisze...

Sezon startów w rajdowych mistrzostwach świata to około 5-6 milionów euro dla "prywaciarza". Kubica jeździł rajdy jedynie zabawkowe, gdzie za wynajem auta można było liczyć max 20 000 euro. Najdroższe auto, jakie posiada, to Fabia WRC po Kopeckym. Nie widzę sensu kontynuowania dyskusji.

HeavyRain pisze...

Nowa sonda już nie ma sensu :)

Piotrek pisze...

Fakt, już nieaktualna ciut. Ja byłem pewny, że to Robert testował, a po wzorajszym wpisie Sokoła miałem już 1000% pewności.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=ehzPKCl4_Vw
Nie moje klimaty, ale piosenka bardzo mi się podoba :-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

joanna kusmierska pisze...

mam wrażenie że co dla niektórych wogóle jest dziwne że robert wychodzi z domu a że coś tam testuje to już ho ho . najlepiej niech go nie wypuszczają z domu do końca życia bo a nusz sobie znowu coś zrobi

Sadu pisze...

ok wiem ze to zbyt piekne zeby bylo prawdziwe ale czy to jest filmik z ostatnich testow ?
http://www.youtube.com/watch?v=R59LZlQvTzg

Piotrek pisze...

A to nie ten filmik z Latvalą z 2011?

Szybkiego powrotu na tor Robert

borys88rr pisze...



Postprzez Snajper Wt sie 28, 2012 19:42 Re: O Robercie Kubicy w mediach
We wrześniu kolejny zabieg? Coś było o tym wspominane?

W połowie września Kubica ma przejść kolejną operację, bowiem wciąż tkanka nie goi się tak jak powinna, a zrosty ograniczają sprawność ruchową palców i okolic nadgarstka. Szczegóły są skrywane w tajemnicy, podobnie jak wszelkie informacje dotyczące ogólnego stanu zdrowia i przebiegu rehabilitacji.

Źródło PAP

HeavyRain pisze...

Nie wierzę już w żadne operacje...choć z drugiej strony też bym się aż tak nie zdziwił..

anwod pisze...

a ja wierze. gdyby wszystko bylo super mysle ze dzialoby sie wiecej

joanna kusmierska pisze...

i się będzie dziać tylko dajcie robertowi jeszcze trochę czasu. tak czy siak wróci. nie będzie się ukrywał przecież wiecznie.miłej nocy wszystkim i dobranoc.

Piotrek pisze...

Dobranoc.
Myślę, że Robert się ukrywa, bo chce mieć full prywatności. Po tekście Sokoła o ostatnich testach, tak stwierdziłem.

Szybkiego powrotu na tor Robert

robert waligroda pisze...

Piotrek zamilcz!

Przez ciebie obrzydzasz mi ten świetny blog! Próbuję twoje głupawe wypowiedzi omijać ale nie da się bo cały czas szczekasz jak ten głupi pies... "myślisz" że Robert się ukrywa bo chce mieć full prywatność... masz rację od takich natrętów jak ty na pewno!!! Małolacie odpuść sobie i lepie posłuchaj sobie swojego singla o Kubicy który tak Ci się spodobał CHOCIAŻ " nie jest w twoim klimacie"....

BŁAGAM LUDZIE WEŹCIE TEGO GÓWNIARZA Z NASZEGO BLOGA.... RZYG

HeavyRain pisze...

Waligroda, masz jakiś problem ze sobą ??

Piotrek pisze...

@robert - nie pasuje Ci to spadaj. Jest wolna Polska, mogę robić co chcę, jeśli tylko nie łamię prawa, więc sam zamilcz. Będę pisał jeszcze więcej, specjalnie dla Ciebie, młocie.
I nie nazywaj nikogo małolatem, jeśli nie wiesz ile gość ma lat.

Szybkiego powrotu na tor Robert

young22 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
HeavyRain pisze...

young22, poczytaj, a się dowiesz - bo to był fake.

SENIG pisze...

"Robert miał jeździć bardzo dobrze"
to w końcu jezdził czy nie :-) czy tylko udzielał wskazówek

young22 pisze...

HeavyRain dzieki za info widziałem filmik na V10 a tam pisali że to Rob ale ufam że masz rację.

Mateusz Cieślicki pisze...

Piotrek - proszę Cię o spokojniejsze komentowanie.

young22 - to nie ma co ufać - wystarczy sprawdzić na youtube, że jest ten film z 2011 roku.

Piotrek pisze...

Spoko, Mateusz. Jednak to nie ja zacząłem, a poniżac się nie dam jakiemuś robertowi waligrodowi.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Ewa pisze...

Piotrek
dajesz się podpuszczać jakiemuś trollowi :)

SENIG pisze...

W newsweek.pl piszą że Robert ma mieć kolejną operację we wrześniu .

Ewa pisze...

Na sokolim oku piszą, żeby nie wierzyć w takie informacje.

SENIG pisze...

Tutaj piszą to samo ,już się nie dziwię ,że Pan Gutowski nie ma chęci i zamiaru wypowiadać się na temat zdrowia Kubicy w chwili obecnej .
http://www.rmf24.pl/raport-wypadek-kubicy/mixer/news-kubica-oddala-sie-od-formuly-1-bedzie-jezdzil-w-rajdach,nId,631341

jarosake pisze...

robert waligroda

No to się wykazałeś kolego, pokazałeś kto tu jest dorosły. Brawo!

PS. Trzy kropki i wykrzykniki opanowane, teraz popracuj nad przecinkami i kropkami.

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 203   Nowsze› Najnowsze»