Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 9 marca 2012

Robert Kubica jeździł przedwczoraj samochodem rajdowym

Włoski portal rallyemotion.it podał dziś, że Robert Kubica jeździł przedwczoraj rajdową Skodą Fabią w Ligurii. Pojawiły się nawet zdjęcia z tego wydarzenia. Informacja ta została potwierdzona przez Mikołaja Sokoła na jego blogu. Poniżej 9 zdjęć z testu.

Informacja ta może bardzo zaskakiwać, szczególnie w świetle wiadomości, które dostawaliśmy jeszcze niedawno. Dwa dni temu, mogliśmy usłyszeć, że Robert Kubica nie ma siły w ręce wystarczającej do podniesienia szklanki.

Teraz otrzymaliśmy informację o jazdach rajdową wersją Skody Fabii, co w świetle szybkiego powrotu na tor jest znakomitą wiadomością. Potwierdza ją na swoim blogu (sokolimokiem.tv) Mikołaj Sokół. Jak pisze dziennikarz, podobno nie była to pierwsza jazda Roberta po wypadku, a jego tempo było podobno bardzo dobre. Jazdy odbyły się obok Genui, a dokładnie obok Rovegno. Informację tę potwierdzają dwa włoscy dziennikarze - Antonio Boselli i Roberto Chinchero.

Na portalu Facebook pojawiły się nawet zdjęcia z tych jazd, ale nie widać na nich Roberta za kółkiem. Oto one:






Źrodło: Facebook.com, rallyemotion.it, ivg.it, f1talks.pl

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku! Dołącz do osób go lubiących! 

Więcej o całej F1 na MC Formula i f1ultra.pl

257 komentarzy:

1 – 200 z 257   Nowsze›   Najnowsze»
Frodo77 pisze...

zaczyna sie coś dziać w końcu


Forza Robert !!!

Dawidu_AMG pisze...

Pewnie zaraz będzie kilka komentarzy o schowanej ręce, więc napiszę z góry co o tym sądzę: Uważam, że dłoń cała w bliznach przestraszyłaby Was bardziej, niż dłoń, której nie widać.

Oby tak dalej!

Kowal pisze...

Robert ma ubrane Buty puma ferrari :) może to zbieg okoliczności :D?

jaawok pisze...

Jeżeli Mikołaj to potwierdza, to oznacza jedno. Już niedługo się to skońcy. ;)
Tak, jestem niepoprawnym optymistą!

Arcibal pisze...

Tak sie tylko zastanawiam.Robert byl kierowca czy pasazerem.
Co do reki.Nic nie szkodzi,ze nie widac.Nastepnym razem moze ubierze rekawiczki.

Marek C pisze...

yes, yes, yes!!!!!! :)))))) hurra!!!

jeśli RK testuje już rajdówkę WRC, to znaczy, że jest naprawdę dobrze! :)

RK wraca w rajdówce, w FABII (!!!), ten facet ma charakter! :) za to Cię kocham Robercik!

Frodo77 pisze...

Też ma takie buty, ale nie w tym rzecz...Robert pokazuje sie juz publicznie ...
mam takie "szczęcie" że nie jestem zawodowym sportowcem i z tej okazji wypije sobie dziś Browarka :)

meduza pisze...

To chyba odpowiedz na slowa Jaimiego.
I dobrze, bardzo sie ciesze ze RK ma sie na tyle dobrze, ze jezdzi nie tylko autem osobowym, ale rajdowym!
I mam nadzieje ze prowadzil.
To najlepsze potwierdzone wiesci od wypadku.
Ta wiadomosc na nowo daje nadzieje na powrot do F1.
Pozdrawiam

Marek C pisze...

jak już szukamy nawiązań, to zwróćcie uwagę na nazwę ekipy: erreeffe, czyli erre effe, czyli po włosku er ef, czyli R F, czyli.... Robert Ferrari ;)

Bluff pisze...

Wreszcie !!! :)

A "erreeffe" na rajdówkach Roberta jest od dawien dawna.

Marek C pisze...

wiem, śmieję się z tych wszystkich form ukrytego przekazu :)

a może to po prostu jego przeznaczenie?... ;)

KorK pisze...

Ta świetna wiadomość poprawiła mi humor.Gdy by nie to miałbym weekend szary,nudny i zajęty...przez szkołę a bardziej obowiązki z nią związane.Hurrrrra!

szakuŁ pisze...

Czy mi się wydaje, czy Mikołaj się nieźle wkur... zdenerwował na Alguersuariego.
Mogli by wrzucić jakiś krótki filmik jak Robert śmiga bo już pojawiają się głosy że nie jeździł tylko pozował do zdjęć.

Ewa pisze...

Mateuszu co znaczy "domniemany" test?.Czyżbyś wątpił, że się odbył.
Te zdjęcia mogą być odpowiedzią na wypowiedź Jaime ale też taki model powrotu na tor podawał Morelli.Plan 90 dniowy.Wygląda na to, że właśnie go realizują.

grzegorzd92 pisze...

No i to jest świetna wiadomość:D Mam nadzieje, że powrót do Formuly 1 to kwestia czasu

Fisiacz pisze...

Trzymanie ręki w kieszeni może być tylko zwykłym nawykiem - powstałym np. w trakcie rehabilitacji, kiedy to Robert może w pewien sposób tak asekurował tą rękę. I teraz tak mu zostało ;). Możliwe, że na dłoni są też blizny i Robert "automatycznie" ją chowa - co nie znaczy, że coś z nią nie tak. Przeglądałem dziś swoje zdjęcia i na wielu też mam prawą rękę w kieszeni ;).
Jeżeli to wszystko okazę się prawdą, to mamy w końcu bardzo dobre wieści. Szybka jazda samochodem WRC na pewno wymaga sporej sprawności.

roko pisze...

a czy nikogo do tej pory nie zastanowiło, że BBC, którą uznać można za najwyższą półkę jeśli chodzi o media postanowiło sprowokować Kubicę do przerwania milczenia??
W końcu są tam zatrudnieni przede wszystkim pasjonaci F1, którym ten brak informacji przeszkadza równie dotkliwie co nam ku(i)bicom ;-)

witekrjp pisze...

jaj już meduza publikuje tak optymistyczny komentarz to musi być święto

jurek krak pisze...

witam
wiec potwierdziły sie moje informacje ze z reka jest bardzo ok(pisałem o tym wczesniej)
teraz jest 1 pytanie!!!!
czy wróci do f1 czy.....

Przemu pisze...

No to pozostało czekać na info o testach w symulatorze

Rovanpera pisze...

Bardzo ładnie, Panie i Panowie, dajmy trochę czasu Robertowi:) Ja nie wierzę, że ktoś miałby czelność oszukiwać wszystkich wokół a później... brzydko wszystkich wystawić. Nie jestem w stanie uwierzyć, że byłby to taki "cyrk". Jestem bardzo szczęśliwy i czekamy na więcej. Bliżej niż dalej już;]
@Meduza; popieram, mamy nową nadzieję, tego było potrzeba:)

jurek krak pisze...

tylko cholera przytył!!!!!!

Rovanpera pisze...

Ale to prawda, Robercik ma charakter ze stali:) Powrót do SKODY FABII WRC:) Sama jazda takim autem jest bardzo wymagająca. Nie mnie oceniać, czy bardziej niż autem F1, ale dowodzi to tego, że Robert robi powolne lecz regularne postępy.

Kisiel pisze...

A niech Mnie oczy bolą :) napewno musi to być prawda, Robert jest Wielki i potwierdza...Myślę że w nadchodzącym tygodniu będziemy mieć już dużo nowych informacji :) W końcu sezon F1 się zaczyna a Robert jest częścią tego.. więc zobaczymy co będzie :)

Rovanpera pisze...

@jurek krak; zrzuci, masa podczas procesu zdrowienia i rehabilitacji musi być większa. A poza tym: "nie od razu Rzym zbudowano...".

young22 pisze...

No troszkę klusek się zrobił ale skoro Mikę Salo wcisnąć chcą do Ferrari to muszą mieć dużo miejsca w kokpicie ;)

jurek krak pisze...

@ROVANPERA
ale sie ciesze!!!!!!!!!!!!!!
pytanie czy rehabilitacja jeszcze trwa????

Rovanpera pisze...

@jurek krak; nie wydaje mi się, żeby się skończyła (na pewno nie). Jeżeli zdjęcia, są prawdziwe to cieszmy się z tego, co jest. Ja bardzo się cieszę, choć dalej jest cała masa niewiadomych.
Przytył, przytył Robercik, no ale po tak ciężkiej kontuzji, nie ma się co dziwić.

jurek krak pisze...

mnie jedna rzecz martwi
skoro juz jezdzi to czemu nic nie powie oficjalnie ma KASK i KOMBINEZON skoro jezdził

pol_5ky pisze...

Fighter z krwi i kosci (i tytanu???);)

Rovanpera pisze...

Właściwie racja, ale pozostaje nam ludziom dużej wiary tylko czekać i czekać.
Właściwie to prędzej dowiemy się, że Robert prowadzi bolid F1 i będzie wielki boom, aniżeli o tym co działo się dokładnie po wypadku i w czasie milczenia Roberta. Pozakulisowe gry nie są dla nas kibiców. Poznamy tylko oficjalną wersję:)

qbakow pisze...

Po 1 Mikołaj tego nie potwierdził tylko napisał, że na włoskiej stronie pojawił się taki zapis, po drugie co do jazdy samochodem Mikołaj pisze "ponoć, podobno, itd." - grubymi nićmi szyte, po 3 Robert tylko się tam kręci a nie prowadzi samochód - nawet nie ma foty jak wsiada czy wysiada czy siedzi za kółkiem ...

Frodo77 pisze...

do jurek krak

bo to nie ten kask i nie ten kombinezon.

to był naprawde ciężki wypadek i dajmy mu wrócić tak jak On chce !!!

cierpilwości i wiary dla wszystkich Tu na blogu

Michał pisze...

Dłoń wygląda normalnie

https://twitter.com/#!/antonioboselli/status/178158926737580032/photo/1

Frodo77 pisze...

Mateusz to jest wpis dla Ciebie i innych ludzi takich jak Ty(czytaj dzinnikarzy)

Masz zajebisty blog o Robercie, gdybym nie spał czytałbym go 24h(nie da sie) ale wy dziennikarze jesteście ja bolidy, potrzebyjecie paliwa(niusów) żeby żyć. Teraz jest taki czas że trzeba w sprawach Robetra jechać na oparach (jak Alonso na bolidzie Red Bull )
nie wiem czemu ma służyć ten wpis ...
ale chciałem to napisać z szacunku do tedo co robisz

SENIG pisze...

Robert jest niesamowity ,i do tego skromny ,jezdzi już autem i nawet się z tym nie wychyla żeby to pokazać w TV !!! brawo oby tal dalej a teraz do wszystkich spekulantów :OPADŁY WAM SZCZENY HE HE PIERDOŁY SASKIE

pol_5ky pisze...

Skoro Robert zgodzil sie na publikacje tych zdjec to dla mnie sa one bez watpienia bardzo pozytywnym sygnalem. Wszystko pomalu bo pomalu ale idzie w dobrym kierunku. Nie widac reki? Dajcie zyc ludzie. Moim zdaniem reka jest po prostu brzydka. Moze jakis przykurcz ktoregos z palcow lub jakas inna drobnostka ktora potrzebuje jeszcze rehabilitacji. To co byscie chcieli zdjecie tej reki w HD? Robert dal nam wszystkim jasno do zrozumienia "WALCZE DALEJ". Malo? Dla mnie styka z nawiazka...

SENIG pisze...

BYŁ TU DZISIAJ TAKI CO PISAŁ NIESTWORZONE RZECZY O ROBERCIE NAWET MU RĘKĘ ODEBRAŁ I PRZYPISAŁ PROTEZĘ ,NIE WIEM SKĄD ONI SIĘ BIORĄ ,NA PRAWDĘ NIE WIEM ,

young22 pisze...

Michał to zdjęcie cieszy ale wygląda jakby siedział w jakiejś spelunie z żulami przy połówce hehe

Mateusz Cieślicki pisze...

Witajcie!

Na początku chciałbym przeprosić za opóźnienie w dodawaniu tej informacji, jedyne co mnie tłumaczy, to to, że też oddawałem się pasji motorsportu, podobnie jak Robert z wczoraj :)

Dziękuję Joannie za tę wiadomość - jak zwykle niezawodna. Dziękuję też wszystkim, którzy wysyłali mi tę informację na e-mail - Maciejowi, Michalowi, Pawłowi i Łukaszowi.

W sprawie Roberta mogę szczerze przyznać, że jestem głupi i zupełnie nie wiem czego się spodziewać w najbliższych dniach. To wszystko jest takie dziwne... ale przynajmniej robi się optymistycznie.

PS. nie prowokujcie tutaj niektórych do pisania.

young22 pisze...

Ale tak jak ktoś napisał prowokacja ze strony BBC chyba udała się w 100%
to jednak jest elita dziennikarska tego sportu wiedzą co trzeba zrobić i mają siłę sprawczą.

Adam pisze...

Ja się cieszę i mam do tego pełne prawo. :-)

Mam nadzieję, że nie będzie komentarzy dlaczego on tak trzyma rękę, tak jakoś dziwnie, nie leży normalnie na kolanie bo pewnie chciał ją ukryć, ale fotograf akurat był szybszy. :-)

Naprawdę, dobrze jest zobaczyć tego krzywego nochala. :-)

Giuseppe pisze...

Super!
Tylko prosze nie pisac o tym, ze Kubica wroci do Formuly 1 w 2012 roku.
Jesli mialby kontrakt z jakims zespolem, to z pewnoscia ten nie pozwolilby mu jezdzic w samochodzie rajdowym dla zabawy - za duze ryzyko.
Przyjdzie nam czekac rok.
Wazne, ze Kubica wyglada na zdrowego.

SENIG pisze...

ALE NIEKTÓRE ZDJĘCIA SĄ CHYBA Z INNYCH DNI ,NA JEDNYCH JEST W CZAPCE A NA INNYCH W CZAPCE ALE Z DASZKIEM I DO TEGO DWIE RÓŻNE KURTKI

jaawok pisze...

Ręka wygląda normalnie. A skoro piątek, to zdrowie Roberta! :D

JAG83Ru pisze...

no i widać trochę prawą ręke na jednym ze zdjęć :) Roberto czekamy:) kuruj się!

michałzg pisze...

przeglądam ten blog regularnie, ale teraz.. pierwszy raz zabiorę głos.

Fajnie, że każdy z was uważa, że powrót Roberta do F1 jest na dobrej drodze bo śmiga sobie Skodą WRC.. jednak powstaje pytanie.. a co by było gdyby znów miał wypadek w swoim aucie rajdowym? Jak dla mnie nie była to mądra decyzja, w świetle ostatniego wypadku Kubicy. Mam nadzieję, że dostanie kontrakt w Ferrari i w umowie, będzie widniał zapis zakazujący mu startów w rajdach. Osobiście boję się o RK i mam nadzieję, że nie zawiedzie mnie znów swoją bezmyślnością...

Pomyślcie co by się stało gdyby znów wystartował w mini rajdzie osiedlowym po Włoszech? Mielibyście obawy, czy byli radośni że nasz utalentowany rodak wygrywa mało znaczący i słabo zabezpieczony rajd?

Pozdrawiam :)

surcouf pisze...

Odświeżam i czytam, odświeżam i czytam, odświeżam a Robert testuje = Robert walczy, a ja odświeżam nadal (o: … /Mateusz dzięki za bloga/

Barbara Van pisze...

No i proszę!Powoli,małymi krokami,na szczęście skutecznie i do przodu!
Robert,dasz radę!!

Jacek pisze...

To ja też idę świętować. Mam chęć wypić z żoną butelkę włoskiego wina i akurat takowa czeka na specjalną okazję.
Robert Twoje zdrowie!

Yossarian pisze...

Tak mi przyszło do głowy-wszyscy zstanawiaja sie dlaczego Kubica nic nie mówi...dlaczego unika mediów itp....a jednoczesnie mamy zdjęcia z przed kilku miesiący z knajpy we wloszech....dzis z jakiejś wioski z kilkoma ludkami. Może po prostu nikt sie nie wybral do niego na wywiad?:)....Jak kiedys ktos go spyta dlaczego nic nie mowil....odpowie: BO NIKT NIE PYTAŁ;)

Bartek pisze...

No i tutaj poddajesz opiniom poziom Polskiego dziennikarstwa czy to z TV czy radia.

Adam pisze...

Zachowuje się praktycznie tak samo jak przed wypadkiem. Parę zdjęć z takich rajdowych wycieczek i koniec.

Chyba lepsze jest to niż suche czekanie.

Frodo77 pisze...

ja bym napisał Mateusz ze na przełamanie - poprawić przejazd :)

Barbara Van pisze...

Z radością oglądam foty z Robertem.Aż wierzyc się nie chce,że po tak koszmarnym wypadku,w sumie tak prędko się pozbierał.
Robert,dasz radę!!

Frodo77 pisze...

ale RK jaja jak to piszesz tylko on chyba nie z takich co poatrzy w jakie auto wsiada tylko parzy ile ma kucy

MartyMcFly pisze...

Fotka ze szklanką coca-coli ;) Szybka reakcja RK na zarzuty byłego kierowcy F1. To mi się podoba. Brawo Robert.

SENIG pisze...

Mateusz super że w końcu mamy aż tak dobre nowinki ,cieszy i to bardzo !

d pisze...

Wspaniale...

d

kfadrad pisze...

Hmm...Ze zdjęć w żaden sposób nie wynika że jeździł samochodem. Wygląda to na ustawkę by zareagować na wieści od Alguersuariego.
Najdziwniejsze jest to że można odnieść wrażenie że Robert "testował samochód" bo Alguersuari ujawnił to co miał zachować dla siebie.
Dopóki nie zobaczę go za fajerą to dalej będę na ten cyrk patrzył z przymrużeniem oka.

poczesaniec pisze...

na ostatnich zdjęciach ze spotkania lotto wyglądał na szczuplejszego,czy mi się zdaje?

sLaYeR pisze...

Panie Mateuszu, jak ta informacja ma się do smutnej prawdy, którą przedstawił niedawno Alguersuari? Czyżby ręka Roberta wyzdrowiała w czasie dwóch dni?

Co teraz niedowiarki?
Jestem szczęśliwy, że widzę Roberta w takiej formie i w momencie kiedy robi to co kocha. Dobry humor długo mnie nie opuści.

kfadrad pisze...

@sLaYeR spokojnie ;-) News jest na użytek złego PR jaki rozwinął się po wywiadzie z Alguersuarim. To że pokazano kilka fotek Roberta PRZY samochodzie i rozmawiającego z kilkoma osobami niczego nie dowodzi ;-) Ręka dalej nieczynna, więc do jazdy samochodem jeszcze daleka droga ;-)

Fabek pisze...

@kfadrad

Bo Robert z nudów wyskoczył do Ligurii, ściągnął team ze swoim autem i przebrał się w kombinezon rajdowy, tylko po to by pozować do zdjęć...

Pozdrawiam.

Morgoth pisze...

Widze jak bolidy wychodzą z za zakrętu i powoli wtaczają się na pola startowe,znowu powraca to oszałamiające bicie serca bo na prostą startową z dlugiego zakrętu swojego życia wyjeżdża Robert ale już w czerwonym bolidzie Ferrari.

jurek krak pisze...

troche ochłonołem.wszystko fajnie ale ewidętnie chowa ręke i nie mamy pewnosci ze prowadził to auto :(
na zdjeciu 4 od góry ręka (prawa wyglada dziwnie)

Arof pisze...

Wychodzi na to, że historia zatoczyła koło. Skoda, włoskie drogi - jakby wszystko zaczyna się od punktu, w którym się zatrzymało. Nie chcę popadać w euforię, ale kto wie, co Robert kryje jeszcze w rękawie (nie o rękę chodzi). Kwestia innych testów (symulator, niższe serie) wcale nie muszą wyciec. Nie przypuszczam, jak wielu, że już tylko chwila i zobaczymy Roba w Ferrari, ale całkiem możliwe, że następnym newsem będzie odzyskanie superlicencji. W mistyfikację nie wierzę - sprawa zbyt grubymi nićmi szyta.

SENIG pisze...

kfadrad dopiero uwierzy jak zobaczy na własne oczy ,szkoda tłumaczyć

robo-tabu pisze...

Ja w takim razie nawiążę do czyjegoś komentarza z poprzedniego wpisu i użytego w nim słowa - "dezinformacja".

Myślę, że właśnie to cały czas ma miejsce, niestety.
Sami widzicie, pojawiły się nagle (w podejrzanym momencie) takie zdjęcia, po których jeszcze parę miesięcy temu nikt nie zastanawiałby się czy Robert jeździł samochodem, dlaczego nie podnosi ręki, dlaczego na każdym zdjęciu wygląda podobnie... Bo właśnie takiego widoku wtedy potrzebowaliśmy. Tylko i wyłącznie zapewnienia, że jest OK, że są postępy.

A teraz nie wiadomo co jest prawdą, co jest mitem, kto mówi prawdę, a kto nie. Pozytywne jest też to, że zdjęcia pierwsze ukazało jakieś (chyba) niezależne źródło informacji. Ciekaw jestem tylko skąd miało te zdjęcia...

Tak szczerze czuję, że Jaime narobił dymu i zdjęcia te są tylko po to, by uspokoić atmosferę. Obawiam się, że prowokacja się udała i gdyby nie ona, to nie zobaczylibyśmy tych fotek.

Miło widzieć Roberta, życzę mu powodzenia dalej i trzymam kciuki, może jest już blisko sukcesu, ale jednocześnie przepraszam za swoje zwątpienie, ale do tego doprowadziła mnie polityka "obozu Roberta". Nie chcę się podniecać zdjęciami, bo za jakiś czas i tak pewnie usłyszymy jakąś złą wiadomość, a niestety nie jestem na tyle fanatykiem, by takie wiadomości odrzucać. Po roku mam ogromny dystans do każdej informacji i podejrzewam, że jeżeli autor - Mateusz nie wie więcej od nas, to właśnie stąd wynika jego obecna postawa... Należy mieć do każdej informacji dystans, jeżeli nie chce się być rozczarowanym, a nawet mocniej - zawiedzionym.

Chciałbym wierzyć, że Seba_kalisz ma rację w swoich przypuszczeniach dotyczących powiązań Roberta i Ferrari, ale jakoś nie mogę.
A może po prostu mam zły dzień, bo mi dziś nie wyszło, to co miało wyjść. ;)

Pozdrawiam...

SENIG pisze...

ważne że Robert się dobrze bawi ! a co do F1 zobaczymy teraz jak się gra potoczy :-)

jurek krak pisze...

wiem ze moze sie czepiam ale jak bym to ja był RK i chciałbym dac kibicą znak sygnał ze jest ok to bym zrobił zdjecie z prawą reką uniesiona do góry.sam juz nie wiem co o tym mysleć

kfadrad pisze...

@robo-tabu w pełni popieram. Na większości zdjęć ingerencja fotoshopa, dlaczego ?. Najgorsze w tym że Morelli chyba faktycznie zrobił papa Kubicy.

Olivia pisze...

super informacja, pasmo milczenia zostalo przerwane i to dzieki prowokacji Jaime Alguersuari. Niemiecka praca na razie milczy, chodz wypowiedz Jaime ukazala sie zaraz po onecie :(

Marcin Staniszewski pisze...

Na jednym ze zdjęć widać telefon i butelkę coli odstawioną przez lewą dłoń Roberta ...jeśli miałby sprawna prawa rękę to by z niej korzystał a tak ktoś zauważył że nie może podnieść butelki i stąd te plotki BBC...
Twarz jest krągła nie od przytycia tylko od sterydów, jest zwyczajnie zapuchnięty....

marcinos pisze...

A ja mam dzisiaj urodziny,większego prezentu nie mogłem sobie wyobrazić,dzięki Ci Robercie:)

Piotrek pisze...

Ale czad!!! Super, super, super!!! Dowiedziałem się o tym od mamy, bo jeste jakby trochę odcięty od internetu. Ale się cieszę!!! Robert jesteś wielki!!! Mistrz!!!

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

@marcinos - wspaniały prezent zrobił Ci Robert. Ty i my wszyscy mamy szczęście mie takiego wspaniałego rodaka. Nic tylko się chwalić nim wszędzie gdzie można.
Wszystkiego najlepszego Ci życzę.
Robert jest wielki!!!

Szybkiego powrotu na tor Robert

jurek krak pisze...

zdjecie 4 z 8 troche mnie przeraża i bardzo..........

GIZD pisze...

STEEL
ROCK
KUBICA

Pełni nadziei czekałem na takie info od dnia wypadku!!!!
Facet jest niezniszczalny.

marcinos pisze...

Piotrek,dziękuję,co do Roberta jestem przekonany że da nam jeszcze nie jeden powód do dumy,chociaż ja i tak jestem dumny że Robert to mój krajan.

Piotrek pisze...

Naprawdę gość jest niesamowity. Wsiadł do takiego samego samochodu, w którym miał ten cholerny wypadek i zaczął śmigać. Nie umiem opisać tego słowami. Jak ja się cieszę!!!

Szybkiego powrotu na tor Robert

Asia pisze...

Już podczas spotkania z dwójką Lotto uśmiechnięta twarz Roberta świadczyła o tym że może być ok,że wrócił do tego co kocha.
Opuchlizna na buzi może wynikać ze stosowania sterydów, ale myślę że są konieczne nawet rok po kontuzji bo działają przeciwzapalnie.

Piotrek pisze...

Możliwe, że to przez sterydy. Nie wiem, nie znam się. Wierzyłem w to, że jest dobrze, ale, że aż tak to się nie spodziewałem. Robert jesteś wspaniały!!!

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

Póki co muszę kończy moją internetową sesję. Mam nadzieję, że jutro też się tu dorwę. O jejku, nie wiem, czy zasnę z tego wszystkiego. Napewno nie szybko:-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Adam Majewski pisze...

http://4.bp.blogspot.com/-m8_RvWrP3pM/T1pCFBQp79I/AAAAAAAAAQw/wWyggA8OGbQ/s1600/Kubica_Fabia_WRC_04.jpg


I przypadkiem RObert ma biało czerwony kositium ala Ferrari i czerwone buty puma ferrari ? :d

Rovanpera pisze...

@Adam Majewski; nie ma co snuć domysłów:) Poczekajmy a Robert niech robi to, co do niego należy. Dla mnie to jest news wielu kolejnych dni, bezapelacyjnie. Nikt chyba nie myśli, że Robert robi ze wszystkich głupka;) Byłoby to nie na miejscu. 3mamy kciuki Robert, tej nadziei na Twój powrót właśnie było nam trzeba!

Rovanpera pisze...

p. s.
fenomenalna rekcja Piotrka:] Nie sądzicie? Bałem się, żeby nie dostał zawału. W pewnym momencie pomyślałem, że Piotrek nie pisze bo musi wszystkim pokazać swoją radość i biega dookoła bloku (czy w czym tam mieszka;)). Oczywiście żart.
Cieszymy się wszyscy razem.

KubicaFAN pisze...

http://f1grandprix.motorionline.com/wp-content/uploads/2012/03/kubica-altri-mesi-notizie.jpg

Macie jeszcze jedną;) Dla tej resztki niedowiarków: ewidentnie podaje prawą rękę...

Joanna pisze...

A niemieckie portale milczą jak zaklęte, żadnej informacji.

pablo1208 pisze...

Te wszystkie spekulacje na temat ręki i ze to tylko sesja dla pozoru.. WSADŹCIE SE W D#&E.! Informacja o testach została potwierdzona przez przyjaciela Kubicy, Mikołaja Sokoła.. w dodatku na stronie podanej na spojlerze i namiocie, jest info, że organizowali całe to testowanie.. więc raczej nie rozykowaliby utraty dobrej opinii, a dodam że Robert również nie jest człowiekiem na pokaz i nie podważał by swojego autorytetu takim zagraniem..

pablo1208 pisze...

Te wszystkie spekulacje na temat ręki i ze to tylko sesja dla pozoru.. WSADŹCIE SE W D#&E.! Informacja o testach została potwierdzona przez przyjaciela Kubicy, Mikołaja Sokoła.. w dodatku na stronie podanej na spojlerze i namiocie, jest info, że organizowali całe to testowanie.. więc raczej nie rozykowaliby utraty dobrej opinii, a dodam że Robert również nie jest człowiekiem na pokaz i nie podważał by swojego autorytetu takim zagraniem..

GIZD pisze...

pablo1208...ale się rozkręciłeś
Co tam dzisiaj ci wolno :-)
Dzisiaj wszyscy wszystko mogą :-)

Andrzej pisze...

Znowu pojawiają się jakies teorie spiskowe, zamiast się cieszyć niektórzy szukają drugiego dna.Robert przeprowadził testy ktoś to widział i opisał-jest jeszcze jeden samochód więc nie testował sam, ktoś inny zrobił parę fotek,ale popełnił błąd i dla "polskich fanów" nie zrobił zdjęcia ręki, to wszystko jest bez sensu.Wydaje mi się, że Robert odbył testy i zdawał sobie sprawę z tego że dowie się o tym cały świat i tyle. Można się teraz spodziewać, że lawina informacyjna ruszy. A swoją drogą wybrał miejsce i samochód idealnie tylko się z tego cieszyć.

PiotrF1 pisze...

Witaj z powrotem Robert!!! :) :) :)

EnZo pisze...

"A niemieckie portale milczą jak zaklęte, żadnej informacji. "

Tak jak i niemieckie fora - chociaż ta wiadomość już się na nich pojawiła, znani kubicofobicy ;) zapadli się pod ziemię.

Zobaczymy co dzień pokaże...

Andrzej pisze...

to trochę niepokoi o co chodzi?

"Cała historia oraz zdjęcia są na pewno balsamem na bolące serca polskich kibiców, jednak jest kilka małych znaków zapytania. Z publikacją moich wątpliwości powstrzymam się do jutra, bo być może w międzyczasie pojawią się nowe informacje. Zdjęcie za kółkiem lub krótki film ucięłyby wszelkie spekulacje…"

Andrzej pisze...

No i jeszcze potwierdzenie tego że Robert naprawdę się przejechał

"Ponieważ zdjęcia nie pokazują w sposób jednoznaczny, że Robert rzeczywiście zasiadł za kierownicą rajdowego auta, postanowiłem tę informację zweryfikować. Dotarłem do Antonio Boselliego, dziennikarza włoskie stacji SkySport24, który potwierdził, że Robert wykonał krótki przejazd Skodą Fabią w okolicy Rovegno. Z jego informacji wynika, że nie była to pierwsza tego typu próba. Chwilę później informację potwierdził inny włoski dziennikarz Roberto Chinchero."

Adam Majewski pisze...

Jeśli w Ferrari też tak jak my dowiedzieli się o tych testach to myślę że teraz jest tam ładny kocioł w zarządzie :D

Fisiacz pisze...

Wczoraj radość i duma wręcz mnie rozsadzała, ale dzisiaj jak spojrzałem na to wszystko z mniejszymi emocjami, doszedłem do wniosku, że może nie być tak różowo.

Świetnie, że Robert przejechał się rajdówką. Dziś okazało się jednak, że był to krótki przejazd. Co to może oznaczać? Że np. prowadził jedną ręką. Czemu takie myśli mnie nachodzą? Popatrzcie na zdjęcia Roberta przy stole. Na obu prawa ręka jest w nienaturalnej pozycji. Poza tym wszystko co znajduje się na stole (cola, telefon leży tak, że widać że "obsługiwał" te rzeczy lewą ręką :(.
Może to tylko "pamięć mięśniowa" ręki, która była bardzo długo unieruchomiona i automatycznie gdzieś tam się chowa. Widziałem taki efekt. Mój kolega miał ze względu na nietypowe złamanie, bardzo długo rękę w gipsie. Po jego zdjęciu jeszcze długo nosił rękę "podkurczoną" w sposób w jaki był założony gips - choć ręką była w 100% sprawna.

Myślę, że nowe wiadomości które mam nadzieję spłyną, rozjaśnią nam sytuację. Pięknie, że coś się dzieje - choć podobno takie jazdy już były. Na pewno szybka, dynamiczna jazda samochodem WRC wymaga sprawności obu rąk. Nie wydaje mi się możliwe aby jachać takim autem prowadząc jedną ręką. Chyba, że to spokojny spacerowy przejazd. Z drugiej strony do "spacerów" po co by było odpalać mocną rajdówkę??? Jeżeli Robert pewnie prowadzi Fabię WRC, szansa na powrót do F1 jest. Jeżeli z ręką jest tak jak to wygląda na zdjęciach, słabo to widzę.

Magelot pisze...

Na zachodnich portalach cisza, szokująca informacja - chyba starają się potwierdzić. Dziennikarz SkySport24 nabrał wody w usta i nie udziela informacji o szczegółach. Robi się coraz bardziej tajemniczo.

Myślę, że dotarliśmy do etapu, gdzie sporą część etapu rehabilitacji Robert ma już za sobą, a teraz otrzymaliśmy czytelny sygnał: "Uwaga, wchodzę (do gry)!". Zaczyna się etap faktycznego powrotu Roberta do ścigania. To, że wybrał się na przejażdżkę po trasie, która rok temu a mało co nie skończyła się tragicznie dla Roberta znaczy, że właśnie odbudowuje pewność siebie.

Dawidu_AMG pisze...

Może mi ktoś powiedzieć, czy to tylko moje oczy szukające sensacji, dostrzegły nienaturalnie wygięty kciuk w prawej dłoni?

JAG83Ru pisze...

ze strony erreffe.com przy pomocy google translator mozna wywnioskowac, ze Kubica jezdzil (co potwierdzilo juz pare osob)


'Robert Kubica tym razem nie będzie podwójny debiut, reprezentowana przez samochód, nie jest już młody, ale wciąż konkurencyjny Renault Clio Williams, która będzie dzielić kabinę z nowym pasażera, Giuliano Manfredi, który dyktować notatki pilota w języku polskim włoski.'

Asia pisze...

Ręka może na zdjęciach wyglądać nienaturalnie, nawet może nie do końca normalnie funkcjonować ale sądzę że Robert sobie radzi jakoś, przystosował się po prostu, co bardzo bardzo cieszy!

Adam Majewski pisze...

Zastanawiam się, w jaki sposób człowiek, który rzekomo nie jest w stanie samodzielnie napić się wody, potrafi poprowadzić 300-konnego potwora z napędem na cztery koła i sekwencyjną skrzynią biegów. Ponadto jego tempo było ponoć ekstremalnie dalekie od spacerowego, a wczorajsza przejażdżka podobno nie była pierwszą od czasu wypadku…

Myślę że ten wpis Sokoła ucina wszelkie spekulacje :)

Mateusz Cieślicki pisze...

Uwaga, zabawa w typowanie wyników wyścigów rozpoczęta!

http://mcformula.blogspot.com/2012/03/rozpoczynamy-typowanie-wyscigow-formuy.html

EnZo pisze...

GDP pisze ze Robert przejechał za kierownica Skody 100 km w Ligurii.

Majk pisze...

Miałem nadzieje, że nigdy nie będę wdawać się w durne teorie spiskowe, ALE wkurzacie mnie:P

zdjęcia z colą i komórka:

https://p.twimg.com/AnjygnyCMAAnYcu.jpg:large

Jak Robert podniesie prawą rękę ma ją koło komórki, cola stoi normalnie ani z lewej ani z prawej.

https://p.twimg.com/AnjymZYCIAEdSyS.jpg:large

Jeśli nie widzicie czopki, że to jest pozycja do zdjęcia, to chyba macie jaskre. Chłop przesunął się w prawo, wiec normalne jest, ze automatycznie lewa ręka poszła tez w prawo i jest koło komory i coli.

Co do "nienaturalnego kciuka", ja nie miałem wypadku a mam taki sam, wiec bez jaj.

Na koniec dodam, że kurde dałem się wciągnąć w te wasze durne gierki, źle mi z tym:P
:)

MartaS pisze...

mega uśmiech i coż pewne wyciągnięcie prawej dłoni - mimo iż jej nie widać! Przepraszam jesli było.

http://f1grandprix.motorionline.com/wp-content/uploads/2012/03/kubica-altri-mesi-notizie.jpg

Pozdr/M

dawid pisze...

trochę dziwi mnie fakt że nikt nie zrobił zdjęcia za gdy RK siedzi za kółkiem.
To że stoi obok samochodu to nie znaczy że juz nim jeździ

Karol pisze...

Dzięki Mateusz za te obstawienia wyścigów. Świetna sprawa;> Tylko na pierwsze GP ciężko będzie wytypować kierowców;p

dawid pisze...

Ale pucolek z roberta
Z taka nadwagą nie powalczy oj nie

JAG83Ru pisze...

dawid, Ty jesteś normalny?
myślisz, że Robert sprowadził swoją Fabię na KRakowskich numerach, przebrał się w kombinezon itd, tylko po to by popozować? poza tym były już potwierdzenia, że nią jechał. Nie wiem skąd tacy ludzie się biorą.

Bartek pisze...

@dawid - może jechał tak szybko, że nie zdążyli go uchwycić, po za tym zawsze chował rękę, a na jednym z tych zdjęć ją pokazał, ja nie potrafię ze zdjęcia ocenić jaka jest sprawność więc nie będę pisał bzdur i niektórym też radzę nie wypisywać bredni, że ręka jest niesprawna bo może jest, a może nie jest, mnie cieszy barwa skóry, że nie jest sina bo to oznaczałoby, że krążenie jest słabe.

BoMiSieNudzi pisze...

To jest jedna z najlepszych informacji po wypadku.
Widać, że Robert się nie ,,opierdziela'' i walczy do końca.
Co do jazdy tą Skodą: Nie chce mi się wierzyć, że Robert wsiadł do potężnej Skody aby tylko przejechać ok 2km trasy ze średnią prędkością 60-70km/h (z jedną ręką na kierownicy). Moim zdaniem latał bokiem w zakrętach z bardzo dużą prędkością-czyli jechał jak na kierowce wyścigowego przystało.

Mnie jeszcze jedno tylko zastanawia: Czy Pan ALG ,,odpowie''-przyzna się do pomyłki?

Rovanpera pisze...

@Konrad; tragedia! Masz na to dowody? To jest tak samo, jak i my nie mamy dowodów 100-procentowych na nasze racje, ale nikt nie snuje teorii spiskowych i nie obraża innych bezpodstawnymi pomówieniami.
Jeżeli masz racje, to będziesz tryumfować jak prawda wyjdzie na jaw.
Na chwilę obecną zamilcz i powstrzymaj się. Zachowaj trochę dystansu i zejdź z Mateusza.
p. s.
dzięki Mateusz za możliwość typowania, fajny pomysł, skorzystam:)

zbikow pisze...

Onboard z skody fabii WRC, do zmiany biegów używa się krótkiej łopatki przy kierownicy, nawet jak z ręką nie jest do końca ok, to Robert nie powinien mieć problemów z zmianą przełożeń
http://www.youtube.com/watch?v=qhJ4OXhSCXo

fan f1 i Roberta pisze...

no i od godz. 11:29 mamy przeje...e.:)

a jeśli chodzi o Roberta.. to niezły z niego kozak. Myślę, ze niedługo zobaczymy film z jego rajdowych testów.

Rovanpera pisze...

Nie no... jak w takim gronie mają się spotkać, to ja też chcę:] nono... Mogę nawet postawić każdemu z Was piwko i to nie jedno:D Nie przegapię takiej okazji;)

Rovanpera pisze...

Być może bronię, no ale on sam się obroni, mnie nie potrzebuje do pomocy Konrad. W każdym razie, cenię swoją prywatność tak samo, jak Mateusz zapewne ceni swoją.
Jakoś tak jest, że z założenia nie sądzę, aby ktoś musiał nam coś więcej mówić (zwłaszcza Mateusz).
Robert na pewno sam przekaże inf. w odp. momencie i nie chce, aby ktoś naruszał jego prywatność.
Oczywiście szanuję Twoją opinię, aczkolwiek czekam na finalne rozwiązanie z ust samego Roberta. Każdy ma prawo do własnego zdania. Pozdrawiam i odezwę się później, obowiązki wzywają!:)

EWC Meras pisze...

Jak zobaczę chociaż jedno zdjęcie z niezamazanym EXIFem i tam zobaczę że zdjęcie rzeczywiście jest z tego roku to wtedy mogę zacząć się do tego jakoś odnosić.
Na razie to wszystkie te zdjęcia przechodziły transformację z kompie.

Meras

Karol pisze...

http://f1grandprix.motorionline.com/wp-content/uploads/2012/03/kubica-altri-mesi-notizie.jpg
To zdj. już się to pojawilo. Chciałem dodać od siebie, że na tym zdjęciu Robert jest dużo szczuplejszy. Jaki z tego wniosek? Że tamte zdjęcia były podane z opóźnieniem, a to jest raczej na bieżąco;)

Karol pisze...

EWC Meras@ początkowo te zdjęcia nie były zamazane, więc wszystkie symbole były widoczne;)

Joanna pisze...

Pierwsza notka niemieckojęzyczna na sport.freenet.de
Kubica znowu prowadzi auto rajdowe.
Rzeczowa, sucha, żadnych "ochów i "achów'.

SENIG pisze...

do Majk- a jak leży ułożony telefon na stole ? ja obstawiam że używa lewej ręki do jej obsługi a Ty ?

Jacek pisze...

Niektórym to i zdjęcie za kierownicą nie wystarczy. Będą pisać, że usiąść za kierownicą to nawet dziecko może.

SENIG pisze...

podam bezpośredni link żeby nie szukać :
http://sport.freenet.de/sport-news/sp40/formel-1/ne658505/kubica-faehrt-wieder-rallye-auto/index.html

Adam Majewski pisze...

Mnie tylko dziwi to co mówił Morelli. Wyraźnie było powiedziane że najpierw RObert zasiądzie w bolidach o mniejszej pojemności itd. Wykluczono nawet karty bo tam za duże wibracje. Tymczasem Robert jak podaje Sokół już mozna powiedzieć śmiga sobie potężnym samochodem WRC. Tam to dopiero są wibracje i nagłe uderzenia . Jaki z tego wniosek ? Może taki że Robert ma juz dawno testy w single seaterach za sobą no nie ?

backmarkersf1 pisze...

Konrad, weź wyjdź bo albo jesteś taki głupi, albo nikt Cie nie kocha i siejesz dookoła ferment. Algersuari puścił plotkę 3 lub 4 dni temu. Robert prawdopodobnie jeździł w środę (pewnie też wcześniej). Nie da się zorganizować czegoś takiego w ciągu jednego dnia, więc nie gadaj, że zrobione zostało to tylko w celu strzelenia kilku fot, aby zdementować to co powiedział ALG. Kubica na pewno nie robiłby cyrku.. Chodzi mi o to, że nie zrobiłby samego pozowanka, bez jazdy autem.. Druga strona medalu jest taka, że jakby nie był w stanie jechać szybko, to nie brałby wozu WRC, którym się zapieprza, a nie jeździ na wycieczki krajoznawcze. Tyle ode mnie. Sądzę, że jest już bliżej powrotu niż dalej, a to ostatnie zdjęcie dowodzi, że Robert już faktycznie robi "ostry fitness"

Majk pisze...

@SENIG mysle, że analizowanie kąta położenia telefonu, nie jest najlepszym argumentem, ale jeśli już musimy, to ja używając prawej ręki i siedząc tak jak Robert, prawdopodobnie położyłbym ją podobnie.

Joanna pisze...

Niemiecki motorsport też podał już informację, ale ze znakiem zapytania.
Ewidentnie Niemcy cytują, ale nie wierzą.
Kubica-Comeback am Steuer eines Rallye-Autos?

Jacek pisze...

Mikołaj pisał, że pierwsze testy będą się odbywać w tajemnicy więc można wnioskować, że już się odbyły a już na pewno symulator zaliczył.

SENIG pisze...

Majk to wez sobie telefon do prawej reki i odłoz go na stół zobaczymy wtedy kąt położenia,ja tak zrobiłem i jest inny.Oczywiście masz rację nie jest to żaden argument !Po prostu zwróciłem na to uwagę

marpit1976 pisze...

A ja już dawno mówiłem że trzeba kupować czerwone czapeczki. Wreszcie dobre wieści Skoda WRC, na pewno jest bardziej wymagająca w prowadzeniu niż bolid F1 biorąc pod uwagę nierówności terenu, zawieszenie i samą specyfikę auta. POZDRAWIAM WSZYSTKICH PESYMISTÓW

Majk pisze...

@SENIG ale już piszemy o tym ostatni raz, bo wyjdziemy na głupków:P Oczywiscie jakbym odłożył tel na szybko prawą ręką, byłby pod innym kątem, ale z reguły jak go odkładam to specjalnie daje pod kątem, żeby lepiej widziec, kto dzwoni, która godzina itp. Gdyby mial go odkladać lewą ręką, to chciałoby mu się kłaść go po stronie prawej ręki? To nienaturalne. A nie wierze, żeby nawet telefon pozował do zdjęcia:P
:)

Jacek pisze...

Jakie ma znaczenie, którą ręką odłożył telefon? Ja używam obydwu.
Pół żartem, pół serio telefon to ukryty przekaz. Prowadzi rozmowy i spójrzmy na buty - wiadomo z kim.

Seba_kalisz pisze...

Czytam, niektóre komentarze i…no właśnie.
Czy naprawdę uważacie, ze to „ustawka”? A niby co!! ona a przede wszystkim komu!! miałaby udowodnić? Czy uważacie, że owa mistyfikacja mając „krótkie nogi” prędzej czy później nie wyszłaby na jaw? Czy uważacie , że na podstawie w/w zdjęć przyszły pracodawca podpisze z Robertem kontrakt? A sponsorzy sypną mln dolarów? Szanowni, Robert nie jest samobójcą! Doskonale wie, co by się stało gdyby kombinował.
Ewidentnie Robert i jego team uznał, że po idiotycznej wypowiedzi ALG, odrobina prawdy Nam, a PRZED WSZYSTKIM przyszłemu pracodawcy się należy – JEST DOBRZE, następuje progres w rehabilitacji i wszystko powolutku zmierza ku powrotowi do świata motosportu.
Ok. Robert nie pokazuje namacalnie swojej dłoni, ale przecież możemy założyć i pewnie tak jest, że na 100% nie jest jeszcze sprawna, że chroni jej jak największego skarbu – bo przecież owa dłoń zyskała nowe drugie życie, o które potrójnie się dba i pielęgnuje jak niemowlę. Trochę dystansu i cierpliwości.
Jeszcze niedawno żadnych informacji nie mieliśmy – a dziś? Dziś jak niewierny Tomasz, żądamy dowodów na 100% sprawność. Pokaż dłoń, pokaż dłoń!!Może jeszcze niech zatańczy???
Jestem pewien, że R.K będzie gotowy za kilka miesięcy, wówczas gdy będzie już pora kogoś zastąpić. I ja się tego trzymam.

Pozdr.

SENIG pisze...

@EnZo gdzie ta wiadomość na temat Kubicy : przeglądam Gazzetta dello Sport ale nic nie widzę ?

jurek krak pisze...

To napewno nie sa zdjecia z przed 3 dni moze sa ze stycznia kiedy to RK złamał noge???????

marpit1976 pisze...

Blokować DZIECINADĘ ( ręka ukryta, nie ma ręki, telefon prawą czy lewą, stoi przy, nie w samochodzie ) dziecinada. Fakty: po co koleś przewozi samochód na krakowskich blachach? czyli pewne że Roberta, żeby sobie postał, czy się pochwalić? czy co? BLOKOWAĆ KASOWAĆ WYRZUCAĆ. Przepraszam ale już mnie nerwy biorą.

MartyMcFly pisze...

Jedno na pewno jest pewne- RK nie ma żadnego kontraktu czy to stałego czy wstępnego. Gdyby było inaczej nie mógłby testować skody WRC.
Ponadto obawiam się jednego- Robert nie ma zamiaru wraca do F1 dlatego próbuje sił w rajdach- przynajmniej na sezon 2012.

SENIG pisze...

na stronie :http://www.auto.it/autosprint/rally/2012/03/09-10573/Clamoroso:+Kubica+di+nuovo+al+volante!
piszą że Kubica jezdził w środę ubiegłego tygodnia

Majk pisze...

Ja również uważam, że szykuje się powrót. Teorie o "nachapaniu się" kasy od sponsorów? Z całym szacunkiem, ale Lotto chyba nie wykłada takich milionów, które byłyby warte takiej maskarady.

Mateusz Cieślicki pisze...

1. Jedno ze zdjęć pokazywanych podczas tego zamieszania (Robert z wyciągniętą ręką, której nie widać) jest prawdopodobnie z 2010 roku - taką informację przekazał mi jeden z czytelników, który zapisał zdjęcie na dysku i je sprawdził.

2. Proszę Was abyście nie wypowiadajcie się na temat moich kontaktów z kimkolwiek. Ja sam nie chcę na ten temat się wypowiadać i uszanujcie to.

3. Ignorujcie Konrada, gdyż jest to osoba niegodna zainteresowania i szalona, z którą dyskusje do niczego nie prowadzą. Usunąłbym jego wpisy, ale niestety nie mogę w tej chwili.

Fisiacz pisze...

Mateusz, da sie zauważyć i wyczyć Twój spory dystans w stosunku do domniemanych jazd Roberta Fabią WRC. Możesz powiedzieć dlaczego? Coś Ci się w tym wszystkim nie układa? Podziel się swoimi odczuciami do tego co się wydarzyło. To przecież Twój Blog!

agalek pisze...

Witajcie
Prosto i krótko - czy nie widzicie że , czy nie widzicie że Robert ma stabilizator na prawej nodze a ręka na zdjęciu gdzie jest widoczna !! nie jest sprawna - odgięte palce do tyłu - pół księżyc w drugą strone kciuk tez nie wygląda najlepiej ! I nie pisze tego dla tego żeby siać plotki tylko chcę ugasić wasze straszne zapalenie ta wiadomością !!! życzę Robertowi jak najszybszego powrotu do zdrowia !!!!!! Jeste jego fanem z całego serca !!! Ale ja widze to trochę inaczej no cóż - chciałbym się mylić !!

JJ pisze...

Konrad Twoje chore wizje, burzą spokój na blogu. Proszę Cię zastanów się 100 razy zanim zaczniesz kogoś oczerniać i snuć dziwne teorie spiskowe.
Ten blog jest o powrocie Roberta a nie o spekulacjach na temat Lotto i osoby Mateusza. Z tego co widzę, nie jesteś tutaj mile widzianą osobą, więc może załóż swojego bloga i tam szukaj odpowiedzi na Twoje pytania. Nie piszę z reguły teraz postów, gdyż przyjąłem postawę obserwatora, ale to już ludzkie pojęcie przechodzi.
Pozdrawiam Mateusza i inne zdrowe na umyśle osoby, które z radością i normalnym nastawieniem kibicują Robertowi - i oby tak dalej.

Arof pisze...

W temacie Konrada, aż się nasuwa pewne powiedzenie o pluciu i kobiecie wolnych obyczajów;).
Co do zdjęć Roberta - czy nie uważacie, że dla ustawki nie byłoby problemem wsadzić Go za kierownicę tylko i wyłącznie w celu zrobienia fotki? Czy gdyby chodziło o słowa Jaime, nie można by ułożyć nawet nie do końca sprawnej ręki na szklance, tylko po to, aby coś zdementować? Moim zdaniem te zdjęcia nie są w żaden sposób pozowane, a Robert ma osobiście gdzieś, żeby udowadniać, że nie jest wielbłądem.
Oczywiście, ślepy nie jestem, Robert ma coś na nodze, ale czy o tym nie mówiono? Przecież nie ze zdjęcia się o tym dowiedzieliśmy. Zresztą jest to na i tak sztywnej części ciała, więc zapewne nie wpływa znacząco na Jego możliwości ruchowe. Przypuszczam, że nauczeni styczniową historią z pęknięciem, medycy dmuchają na zimne.
Nie ma więc co wymyślać, bo najłatwiej i najrozsądniej przyjąć to takim, jakim jest nam przekazane. Tyle w temacie.

qzim pisze...

jeśli jest tak dobrze jak sugeruje MS to nie rozumiem czemu Robert dalej się ukrywają. Chyba, że niedługo ma się coś przydarzyć bo nie wierzę, że uda im się ukrywać do końca 2012.

Jedyne co mnie zastanawia to fakt, że zachodnie media specjalizujące się w sportach motorowych nie zauważyły tych zdjęć Kubicy...

dziwne to wszystko

Piotrek pisze...

Robert kolejny raz pokazał, że ma niesamowicie mocną psychikę. Przecież w podobnym samochodzie (słabszym!) miał wypadek. Piszę to w kółko, ale jeszcze za mało - szacunek Robert!

Szybkiego powrotu na tor Robert

BoMiSieNudzi pisze...

Piotrek masz Racje! Fakt ma silną psychikę, ale myślę iż dzięki pomocy psychologów potrafi przezwyciężyć swój lęk

Piotrek pisze...

Możlie, że ma taką pomoc. Jednak sami psycholodzy (czy psychologowie?) nic nie zrobią.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Piotrek pisze...

To już nie może chodzi w tej samej kurtce przez 2 lata? Ponieważ jest gwiazdą F1 musi zmieniać ubrania w tempie Hamiltona?

Szybkiego powrotu na tor Robert

Arof pisze...

Skoro Mateusz jest właścicielem bloga, to On tu dyktuje zasady. Za pisanie bzdur ja też byłem ganiony. Różnica polega na tym, że jeden wyciągnie wnioski za pierwszym razem, a innego trzeba z buta potraktować, bo inaczej nic nie dotrze. Są też tacy, którym i to nie wystarcza, niestety. Więc zamiast kazać się banować autorowi bloga, idźcie na taki, gdzie za pieprzenie bez sensu rozdają nagrody.
Zaznaczam, że na oczekiwane zaczepki (na rozsądek nie liczę) nie odpowiem.

Bartek_Rasta pisze...

Ludzie złoci! Zajmijcie się dyskusją na temat Roberta i tych ostatnio dobrych wieści, a nie zajmujecie się osobą Mateusza. Co w tym strasznego, że zapraszał do głosowania na swój blog? W sumie jest to jedyny blog (no oprócz może sokolimokiem), który ja w ogóle czytam, więc dla mnie jest blogiem roku ;-)


@qwert123:
A to RK musi wyrzucać kurtki które przynajmniej raz założy? ;-) (tak jak moja żona z sukienkami weselnymi? :D) Poza tym jest troszkę szczuplejszy na twarzy na tym zdjęciu.

Dla mnie to bardzo dobre wieści i tak jak po tym całym spotkaniu lotto byłem sceptycznie nastawiony, tak teraz jestem cały hepi, że prowadził tego skodowego potwora :D

(apropo lotto to dziś wygrywam 40 mln zł i sobie odkupie tego wurca od Roberta :P )

Pozdrawiam

Michał pisze...

Co do kurtki i zdjęcia - chwila szukania: http://www.photo-4.com/#event/3851/3

SENIG pisze...

Czy ktoś tu z obecnych ma pojęcie kto był pierwszy w upublicznieniu tych zdjęć w Polsce?

KorK pisze...

Niech ten czytelnik wraca na onet, bo zdjęcie z 2010r. ;) ...qwert123 hehe

Ewa pisze...

Bartek Rasta
muszę Cię zmartwić ale te 40 baniek będzie dzisiaj moje :).
Co do Roberta to jest to najlepsza wiadomość od bardzo dawna i jestem happy, zresztą może Ci trochę odpalę z wygranej :).

SENIG pisze...

Konrad moze Ty wiesz kto udostępnił jako pierwszy zdjęcia Roberta w Polsce

Bartek_Rasta pisze...

@Ewa

Dobra to daj chociaż na zwykłą fabie ze spojlerem :P Sam będę buczał i udawał, że rajdowym jeżdżę ;-)

Joanna pisze...

Nie potrafię tego przetłumaczyć, ale szalenie podoba mi się zakończenie artykułu o Kubicy Alguersuarim i całej zaistniałej sytuacji. Nawet nie znając dobrze języka wszystko jasne.

http://www.alonsoisfasterthanyou.com/home/item/199-sobre-alguersuari-la-bbc-radio-y-robert-kubica.html

Pozdrawiam
Joanna

Mateusz Cieślicki pisze...

Uwaga - ponieważ ktoś zaczął się pode mnie podszywać, postanowiłem, że nie będę nie będę już zamieszczał żadnych komentarzy na blogu. Jedyną moją formą komunikacji będą wpisy i e-mail. Usuwam wszystkie off-topicowe wpisy, ostatnim prawdziwym moim wpisem był ten o godz. 15:45

qwert123 - czekam na przeprosiny...

konrad - każdy Twój wpis będzie usuwany.
Aby sprawdzić zobaczyć, że to naprawdę ja - kliknijcie na mój profil i spójrzcie na liczbę wyświetleń - teraz jest ich 3678 - tego osoba podszywająca się pode mnie tak szybko nie podrobi.

Elena pisze...

Joanno mogłabyś napisać co powiedział Biatore o Kubicy http://it.eurosport.yahoo.com/10032012/45/formula-1-briatore-mondiale-spettacolo.html

Joanna pisze...

Eleno,Briarore mówi przede wszystkim aby Kubica się nie spieszył z powrotem. Nannini też się spieszył i wszyscy wiedzą co z tego wyszło. On uważa że Robert ma teraz zdrowieć a do kokpitu wrócić jak będzie w 100% sprawny. Wg. Flawio powinien dać sobie 2 lata.
Zaznacza jeszcze, że widział Kubicę wiele razy i był też w szpitalu u Roberta.
To tak w maksymalnym skrócie, bo wróciłam przed chwilą i nie przeczytałam jeszcze całego artykułu a tylko początek dot . Roberta.
A teraz moje odczucia po przecytaniu tego fragmentu.
Flawio mówi tak, jakby nie miał żadnych wątpliwości co do tego, że Robert wróci, a jego rolą jako starszego ,doświadczonego człowieka jest tylko doradzać mu jak ma to zrobić- nie w pośpiechu.
Joanna

Joanna pisze...

Zapomniałam o dwóch ważnych zdanich. Po pierwsze-Flawio mówi, że talentu się nie traci i że mówił Robertowi, żeby się nie spieszył.
I drugie on (Flawio) byłby przeciwny, aby teraz Kubica testował samochód.
To nie jest teraz potrzebne.
Joanna

Piotrek pisze...

Ciekawe. Kolejny dowód na to, że Robert wróci. On jest nieprawdopodobny!

Szybkiego powrotu na tor Robert

Elena pisze...

bardzo dziękuję Joanno-to chyba dobre wieśći:)

Dawidu_AMG pisze...

A jak dla mnie to Flavio po prostu chciał o sobie przypomnieć - nic więcej.

mirekmiras pisze...

Uważam, że okreslenie "Robert testował Skodę Fabię" jest trochę na wyrost. Po prostu, odpalił swojego wuerca, co by sadze na tłokach przegarnąć, zrobił sobie niezbyt długi przejazd średnim tempem rajdowym. Ręka nie jest jeszcze w pełni sprawna i silna, by wytrzymać dłuższą taką jazdę. Ale jest już na tyle sprawna, że kilkanaście minut ostrzejszej jazdy jej nie przeszkadza. I nie ma się co zbyt mocno tym wszystkim podniecać, do pełni formy jeszcze trochę czasu potrzeba. Aczkolwiek jakiś pozytyw jest. A najlepiej podsumował to Flavio, nie ma się co spieszyć. Wg mnie pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł.

Jacek pisze...

Brakuje mi tego pana w F1. Jak już swoje odpokutuje to przyda się taki charakter w SF.

Kamil pisze...

Widzę że rura ci zmiękła MC jak ktoś postraszył skargą. Wejście na drugim ID i zasugerowanie że to fake było cienkie i tchórzowskie. Jest zabezpieczony kod html bloga z twoimi wypowiedziami ;-). Kasowanie nic nie dało ;-)

Tomy pisze...

Zauważcie która prasa pisze o Robercie i to jeszcze z takimi emocjami? Włoska.

Żaden Williams, żadne McLareny czy Mercedesy. Robert powinien jeździć dla SF.

Mówiłem, nie słuchać brytoli i niemców (oczywiście nie chcę tutaj generalizować). Oni jeszcze są w szoku i nie wiedzą co napisać.

Mateusz Cieślicki pisze...

Uwaga - w związku z ostatnimi incydentami, wprowadziłem na blogu moderowanie komentarzy, zatem nie dojdzie do powtórki sytuacji z dzisiejszego popołudnia. (wiem, wiem, będę wybierał tylko przychylne sobie i zgodne z moimi opiniami komentarze bla bla bla...)

Moderowanie będzie zajmowało około minutę więc będziecie musieli wykazać się odrobiną cierpliwości :)
Przepraszam Was jednocześnie za dziecinne zachowania niektórych.

Fisiacz - Nie mam żadnych dodatkowych informacji o jazdach Roberta, takie mam po prostu usposobienie, że nie napalam się mocno :)

Aby zobaczyć, że to naprawdę ja - kliknijcie na mój profil i spójrzcie na datę założenia go - luty 2011.

pan_pitet_pan pisze...

a ja jestem wrodzonym psychologiem i powiem wam co wyczytalem z wpisow prowadzacego blog, a mianowicie od kiedy ktplos sie skontaktowal z nim po opublikowaniu zdjec szczesliwcow z lotto z naszegp Mateuszka jakby zaczelo zchodzic powietrze, wg. mnie powiedziano mu ze Kubek nie wroci albo w tym sezonie albo w ogole. Ale Mateo ma teraz dylemat pasuje mu prowadzic tego bloga mimo posiadanyxh informacji i prozb osob trzecich - tak samo reaguje jak Sokol z ta roznica ze Sokol moze sie zajac
tematami zwiazanymi z f1 a On nie mamy flaki z olejem, coraz mniejsze zainteresowaniw i tak wlasnie dziala oboz Kubicy na takich ludzi ale ja tylko chcialbym znac jakich technik uzywaja tacy ludzie aby inni nie wydali prawdy

pavelwhitecky pisze...

Witam was wszystkich. Czytam tego bloga od września ub. roku. Jestem pozytywnie nastawiony do powrotu Roberta. Robi jest mocny. Miał trudną drogę do F1 - wytrwał i osiągnął cel. Myślę że go lada chwila zobaczymy w bolidzie F1.

Tutaj ciekawy link z wypowiedzi Lopeza - musi być coś na rzeczy z SF

http://www.formula1.pl/F1_news-13150-Lopez_Kubica_nalezy_do_waskiej_grupy_kierowcow.html

patriot pisze...

Powiem tak, ja też mam zdjęcia w F-16 i MiG-29. Dalej uważam,że jesteśmy manipulowani ze wszystkich stron, dajmy czas a wcześniej czy później wszystko będzie jasne a tak to tylko nie potrzebne podniecanie się (sam też tego doświadczam).

pol_5ky pisze...

Juz teraz wiem dlaczego Robert sie ukrywal. Po co mu to wszystko? Nie widac go zle, jest, tez zle... Ludzie ogarnijcie sie. Chlop wrocil z zaswiatow, nie poddaje sie, walczy a wy piszecie brednie o tym jak odklada telefon? Wstyd robicie i to nie tylko sobie.
Bog z toba Robert. Mam nadzieje, ze nie tracisz czasu i nie czytasz tych bredni ludzi ktorzy smia twierdzic, ze sa twoimi kibicami.
FORZA KUB

tanoy81 pisze...

A ja napisze tak bez względu na co będzie z Robertem ja będę zawsze jego fanem oglądam F1 ale bez niego to nie to widziałem go krótka chwile na torze w Poznaniu autograf mam szampana tez posmakowałem.Wiec ludziska zostało nam być tylko cierpliwym, czekać i uszanować decyzje Roberta,a fotki napawają optymizmem.Czytam was przy każdym wpisie Mateusza ale nigdy nie komentowałem Pozdrawiam

Piotrek pisze...

tonay, szczęściarz z Ciebie. Zazdroszczę Ci:-) Robert wraca, to najważniejsze. F1 bardzo dużo zyska na takim charakterze jak on.

Szybkiego powrotu na tor Robert

bartekd pisze...

Cała przepychanka na temat tego, czyje komentarze usuwać, a czyje nie, czy Mateusz będzie komentował, czy się powstrzyma , kto się pod Niego podszywa lub ilu jest "podszywaczy"..? To typowo polskie zachowania i małostki, a w obliczu tego, co naprawdę istotne - MAMY W KOŃCU BARDZO DOBRE I POTWIERDZONE WIADOMOŚCI NA TEMAT STANU I POCZYNAŃ ROBERTA - można sobie to wszystko darować. Cieszmy się, już niewiele cierpliwości potrzeba.
p.s. Chyba lepiej czytało się komentarze, kiedy dopuszczeni byli Anonimowi.

Arof pisze...

Też uważam, że w związku z wprowadzoną moderacją (słusznie zresztą), obecność anonimowych byłaby mile widziana i nie stanowiłaby już problemu. Zostali zablokowani prewencyjnie, przy obecnym sposobie ich blokowanie chyba traci sens. To oczywiście tylko moja sugestia, Mateusz może mieć zupełnie inne zdanie.

Piotrek pisze...

Też się zgadzam. Choć pewnie odblokowanie anonimowych dołożyłoby Mateusz trochę więcej pracy:-)

Szybkiego powrotu na tor Robert

Joanna pisze...

A tak na dobranoc.
przed chwilą śledziłam twittera Antonio Boselli, tego samego, który który zamieścił zdjęcia z testów.
Jest zasypywany pytaniami o Kubice i odpowiada na nie.
Oto kilka najciekawszych odpowiedzi.
Kiedy wróci (Robert) do ścigania ?
Odp. Pytanie za milion dolarów
Później dopisek przy innym tweecie
-żadnych hipotez, ale na pewno wóci do F1.
Komuś odpowiada, że ręka nie jest w gipsie.
Podkreśla,ze niewiarygodną rzeczą
jest że Kubica od ponad roku nie dawał znaku życia a jest do niego takie ogromne przywiązanie.
Kilka razy odpowiada na pytanie , czy na pewno jeździł.
Za każdym razem padała odpowiedź, że jeździł i że nie był to pierwszy raz.
Na inny post: Jest trudno, ale siła woli gigantyczna.
Można również posłuchać wypowiedzi Briatore , tu link:
link l'opinione di Briatore su Ferrari e Kubica... http://www.youtube.com/user/76anbo

Anonimowy pisze...

Wielu z Was wspominało tutaj o tym, że Kubica chowa prawą rękę. Podczas, któregoś z programów poświęconego Kubicy w czasie apogeum Kubicomanii pojawiła się wypowiedź redaktora, ktory zaznaczył, że kubica podczas rozmowy z nim ukrywał (może raczej nie chciał pokazać) i nie chciał rozmawiać na temat jego dawnego wypadku jako pasażer po którym została mu na ręce długa blizna. Że zacytuję z pamięci "Robert stara się aby pamiątka po wypadku pozostawała w ukryciu". Pomyślał któryś z Was, że może po prostu taki charakter? Może tak to działa, ja nawet żonie jakoś tak niechętnie rękę pokazywałem po zdjęciu opatrunku po wypadku :)

young22 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Joanna pisze...

Bardzo przyjemny artykuł, podjmujący próbę wybrania najbardziej kompletnego kierowcy, jeźdzącego obecnie w f1.
I podkreślenie jego typowych cech.
Myślę, że gdyby Mateusz miał czas to na Ultra wiele osób przeczytałoby chętnie przed sezonem.
I tak np.
1. Vettel za pole position
2.Alonso za wytrwałość
3 Button za inteligencję
4 Hamilton za talent
5.Schumi za doświadczenie
itd . jeszcze Koba, Kimi.
W przypadku Kimiego za "lodowaty spokój".Przytaczają sytuację z 2008 z Kanady, gdy w Kimiego wjechał Hamilton.Każdy inny na jego (Kimiego) miejscu wpadłby w szał, a Kimi spokojnie sobie poszedł.
Na końcu autor dodaje Kubicę, mimo że nie jeździł w ub. roku,
za jak to nazwał odwagę.
Kubica zawsze wracał i teraz też wróci.
I będzie też w gronie pilotów najlepszych ale za szybkość .
Pocecam, w sam raz na niedzielę dla odprężenia.
http://www.derapate.it/articolo/formula-1-2012-identikit-del-pilota-perfetto/36189/

anwod pisze...

Niepokoi mnie stwierdzenie, ze "jest trudno ale sila,woli gigantyczna"
Czyli caly czas sa bariery, ktorych mozemy sie tylko domyslac. Cholera juz tak malo czasu do 2013. Wrzesien, pazdzernik to dla wiekszosci teamow deadliny a mowi sie o testach w czerwcu. Wszystko na styk. Trzymam kciuki.

fan f1 i Roberta pisze...

wygląda na to że Roberta w bolidzie F1 zobaczymy najwcześniej w 2013r. Wypowiedź Flavio trochę mnie sprowadziła na ziemię. Mimo wszystko ciesze się, że Robert, jak widać na zdjęciach wrócił do normalnego życia.

Magelot pisze...

Wypowiedź Briatore, w tym o Kubicy (co już wiemy)
http://www.gazzetta.it/Formula1/10-03-2012/briatore-f1-via-sbagliata-alonso-bravo-ma-ferrari-indietro--81585316356.shtml

Marcin19 pisze...

Witam, nie wiem czy ktos to juz dawal: http://www.photo-4.com/#photo/310488/3 jak widzicie to zdjecie nie jest swieze, jak wyzej pisal Karol.

Jacek pisze...

Briatore ma niestety racje a my nie powinniśmy naciskać na Roberta. Pośpiech jest w tej sytuacji złym doradcom. Mam kolegę, który podobnie doznał poważnego urazu ręki. Jakoś w miarę szybko odzyskał sprawność ale za szybko zaczął nią pracować i w efekcie dziś ma nie sprawną rękę. Oczywiście mam nadzieje, że Kubica jest pod stałą i fachową opieką lekarzy i wiedzą co robią.

HerrF1ick pisze...

,,According to reports in Gazzetta dello Sport Kubica was a Guest starter in a Rally in Italy covering 100km''

Z tweet-a @f1enigma

EWC Meras pisze...

Coraz bardziej skłaniam się ku opinii że prezentowane zdjęcia pochodzą z 2009 lub 2010 roku.
Brak informacji EXIF w JPGach jest wystarczająco podejrzany a do tego to kolejne zdjęcie z 2010.
Poza tym nawet jeśli byłyby to zdjęcia tegoroczne to jaka gwarancja że on siedział za kierownicą a nie na pasażerskim ?
Co do "tasowania się" tematem butów: kombinezon ma w barwach bliższych Sauberowi :) Skoro mnie stać na zakup takich butów to chyba Kub też mógł je sobie fundnąć.

Meras

sLaYeR pisze...

Znowu problemy robicie. Robert jeździ samochodem WRC, a wy snujecie jakieś pesymistyczne prognozy. Jak można jeździć takim potworem i być niesprawnym?

Puknijcie się w czoło wieczni pesymiści.

Joanna pisze...

czy ktoś może wyjaśnić, które z prezentoanych zdjęć są nowe, z tego tygodnia, a które stare, bo już się zgubiłam?

young22 pisze...

Te które są widoczne w wpisie Mateusz są nowe , reszta jest stara.

Bartez pisze...

http://www.motorsport.com/f1/news/kubica-would-have-replaced-massa-ecclestone/?

marcinos pisze...

No patrzcie,Eccleston też uważa że Kubica jeździłby teraz w Ferrari,to On też jest kubicomaniakiem,co na to realiści?:)

marcinos pisze...

Mateusz,czy ta moderacja jest naprawdę potrzebna?
Trochę to zniechęca do pisania

SENIG pisze...

gdyby nie wypadek dalej by jezdził ale w Renault ! na pewno nie w Ferrari , miał konkurencyjny bolid i całe zaplecze dla siebie :-) a takie gdybanie to na sranie

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 257   Nowsze› Najnowsze»