Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

wtorek, 9 sierpnia 2011

Wyniki ostatniej sondy i nie tylko

We wtorkowy poranek zapraszam do poznania wyników zakończonej dziś sondy. Dotyczyła ona stanu prawej ręki Roberta Kubicy. Jej sprawność była głównym tematem zeszłotygodniowych doniesień w sprawie Polaka. Pytałem o Waszą opinię dotyczącą sygnałów, jakie docierają do nas. Zapraszam do poznania wyników sondy i mojej decyzji w sprawie nowego działu na blogu.

Poprzedni tydzień obfitował w wiadomości dotyczące Roberta Kubicy. Najwięcej ich, mających największą wiarygodność, przekazał nam Mikołaj Sokół, dziennikarz i przyjaciel Roberta Kubicy. Zanim jednak to zrobił ja zadałem Wam następujące pytanie: "W weekend została podana informacja, że Robert Kubica odzyskał sprawność w prawej ręce. Czy uważasz, że jest prawdziwa?"

Oczywiście późniejsze doniesienia na temat aktualnej kondycji Kubicy wpłynęły na Wasze głosy. Oto wyniki:
Tak, wszystko na to wskazuje 290 głosów (38%)
Może być w niej sporo prawdy 334 głosy (42%)
Raczej nie, szczególnie w świetle wiadomości o rehabilitacji 118 głosów (16%)
Zdecydowanie nie, to niemożliwe w tak krótkim czasie 37 głosów (4%)

Większość Was zatem poprawnie wyczuła, że może być w tej informacji sporo prawdy, gdyż dowiedzieliśmy się już, że Robert odzyskał możliwość poruszania nadgarstkiem i palcami prawej ręki.

Zapraszam Was do kolejnej sondy. Tym razem pytam, czy w świetle ostatnich informacji według Was możliwy jest powrót Roberta Kubicy w tym sezonie. Zdaję sobie sprawę, że podobne pytanie jest już na blogu od początku jego istnienia, ale tym razem chcę uzyskać Waszą aktualną opinię i dać "drugą szansę" głosowania tym, którzy we wspomnianej sondzie już oddali głos, a teraz ich zdanie się zmieniło.

Jednocześnie chciałem zapowiedzieć, że w ciągu najbliższych 4 dni zamierzam stworzyć nowy dział na blogu, zawierający filmy z Robertem Kubicą. Propozycję jego założenia przedstawiłem Wam już wcześniej, każdy mógł się wypowiedzieć i zdecydowana większość z Was była za. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś opinie na ten temat, to może ją jak zawsze wyrazić w komentarzu.
Regulamin działu, jego kształt i działanie opiszę w osobnym wpisie.


Więcej informacji o całej Formule 1 znajdziesz na www.f1ultra.pl


Reklama
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
powrotroberta jest już na facebooku! Dołącz do osób go lubiących!

www.techpro.pl - maszyny i narzędzia budowlane - sprzedaż i wynajem, niskie ceny, fachowa obsługa! 

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tak jak najbardziej jestem za tymi filmami czekam z niecierpliwością!!!
Raf

Adam121 pisze...

Witam wszystkich, bloga czytam codziennie chyba od początku jego istnienia, ale dopiero dzisiaj się zalogowałem. Mateusz świetna robota.
Odnośnie nowego działu na blogu zawierającego filmy z Robertem to fajny pomysł. Ja np oglądam filmy i zdjęcia na rosyjskiej stronie poświęconej Robertowi, są tam tysiące zdjęć i filmów w sumie fajnie poukładane nawet jeszcze z czasów kartingu

pozdrawiam, Adam

Anonimowy pisze...

Witam,

najważniejsze tak jak Adam napisał żeby wszystkie materiały były odpowiednio posegregowane i z odpowiednim komentarzem.

Pozdrawiam

Arrczi

Anonimowy pisze...

To jest bardzo dobry pomysł aby w jednym miejscu znalazły się wszystkie najlepsze filmy o RK, nieraz mi tego brakowało podczas przeglądania utube, czekam z niecierpliwością na realizację.

Ps. Proszę dajmy sobie spokój z takimi ankietami, one nic nie wnoszą do tematu o RK, ja uważam że każdy prawdziwy fan Roberta życzy mu jak najszybszego i owocnego powrotu na tor, nie zajmując się gdybaniem, wiem i czuję to, że Robert nigdy sam nie wziąłby udziału w takim czymś gdyby to chodziło o innego sportowca. Pozdrawiam Sting.

Mateusz Cieślicki pisze...

Adam, dziękuję!
Arrczi widzę, że chciałbyś dawać komentarze do filmów? Możemy powspółpracować, nie ma problemu ;)

Sting - to jest dylemat, bo w niektórych ankietach chodzi o "gdybanie" - wystarczy spojrzeć na sondy choćby na f1.com Ale jeżeli w ankiecie bierze udział 800 osób, to uważam, że jest to jakiś powód do zachowania ich. Na angielskiej wersji bloga gdy ankiety zaczęły mieć mniej niż 50 głosów to zrezygnowałem z nich.

Szybkiego powrotu do komentowania TOMek

TOMek pisze...

Myślałem że tam pisze
,, szybkiego powrotu do zdrowia TOMek ,,
i aż się wystraszyłem ale kto wie, kto wie:)

Mateusz Cieślicki pisze...

No i widzisz jak brakuje Piotrka? Że już nawet tego podpisu brakuje ;)

TOMek pisze...

A pro po zdrowia to dopiero teraz usłyszałem o tym telefonie Kaczyńskiego do Kubicy.

Mateusz Cieślicki pisze...

Eh! A no było. Może niech lepiej Robert nie wchodzi w interakcje z nim, bo zaraz się okaże... albo dobra, nic już nie piszę politycznego, bo się zagalopuję :) Myślę, że jest wielu znanych, którzy dzwonili, ale nie wszyscy mówili o tym publicznie.

Dawidu_AMG pisze...

Widzę TOMek, że nie tylko ja oglądałem wczoraj Wojewódzkiego ;)
Ja cały czas myślałem, że z tym telefonem to żart - nie tylko treść, ale i sam faktu wykonania takiego telefonu. Jarek chciał się nam przypodobać, albo faktycznie z Alikiem, co dwa tygodnie zasiadają w fotelach i oglądają wyścigi, zastanawiając się "Dokąd Oni się tak spieszą?!".

Mateusz, bardzo odważnie się zagalopowałeś, wszyscy chyba się domyślą, co chciałeś napisać.

Dawidu_AMG pisze...

"De Telegraaf" cytuje Kubicę: Wracam na początku 2012 roku.

Wątpię, aby Robert nie mówiący nic mediom od początku rehabilitacji nagle wyskoczył z czymś takim, ale mogę się mylić.

Ewa pisze...

Mateuszu, galopujesz w dobrym kierunku :).Dawidu, myślę, że z tych dwóch postaci tylko Alik ogląda i chyba nie zastanawia się za dużo.

Mateusz Cieślicki pisze...

No właśnie nie wiem co z tym "De Telegraaf" :/ Jest to prawdopodobne, ale podali za mało szczegółów uzyskania tej informacji żeby w nią ślepo wierzyć...

Sawekrs pisze...

Cześć wszystkim, Mateusz jesteś w stanie coś więcej się dowiedzieć o tym co podaje "de telegraaf"?

Anulek pisze...

No ja właśnie też miałam dodać tutaj tego linka i miałam się was zapytać: jak myślicie czy to jest prawda?