Strona główna Kalendarz Motorsportu O Robercie Kubicy Filmy Kontakt English version

piątek, 12 sierpnia 2011

Nowy dział na blogu - filmy związane z Robertem Kubicą

Podczas gdy wszyscy czekają na pozytywne wieści z Włoch dotyczące stanu zdrowia Roberta Kubicy, postanowiłem umilić ten czas oczekiwania i stworzyć na blogu dział z filmami umieszczonymi w różnych serwisach, dotyczącymi Roberta Kubicy. Zapraszam do poznania charakterystyki działu, jego regulaminu i moich propozycji dla Was.



Filmy w tym dziale będą podzielone na 3 główne kategorie: "Filmowy przebieg kariery Roberta Kubicy", "Kubica na torze" oraz "Robert Kubica - na luzie". Opis dokładnych kategorii znajdziecie na ich stronach.

Odesłanie do działu z filmami będzie widniało po prawej stronie bloga, w sekcji "Polecam! Na skróty!".

Działy mają być tworzone przez nas wspólnie. Czekam na Wasze propozycje filmów czy podpisów pod filmami - wystarczy, że dacie komentarz pod konkretną kategorią. Aby zachować czytelność działów, komentarze z propozycjami filmów nie spełniającymi wymogów regulaminowych, zawierające zbędne wypowiedzi czy off-topic będą usuwane, przepraszam.

Filmy nie będą umieszczane na blogu, a jedynie będzie się na nim znajdowało odesłanie do witryny je zawierające, za pośrednictwem technologii dostępnych na blogu. Mimo tego nie znajdą się tu filmy prezentujące wyścigi Formuły 1 - przepraszam.

Wierzę jednak, że będzie można dowiedzieć się bardzo dużo o naszym najlepszym kierowcy, poznać jego karierę sportową oraz jego bardziej rozrywkową stronę.

Póki co w poszczególnych działach będzie znajdowało się mało filmów, czekam na Wasze propozycje dotyczące kolejnych.

Mimo że jest to kolejny element bloga niezwiązany z jego głównym przeznaczeniem, to pragnę Was zapewnić, że nadal absolutnym priorytetem jest dla mnie przekazywanie najnowszych informacji związanych z Robertem Kubicą, stanem jego zdrowia i jego powrotem do ścigania w Formule 1. Niestety, ostatnio mamy ich na lekarstwo, dlatego mam nadzieję, że filmy umilą Wam czas oczekiwania.

W razie pytań/zastrzeżeń i uwag proszę o kontakt na e-mail.

SZCZEGÓLNIE POLECAM KANAŁ UŻYTKOWNIKA KuBikaTv

A oto kategorie:

Filmowy przebieg kariery Roberta Kubicy

Kubica na torze

Robert Kubica - na luzie

Miłego oglądania!

87 komentarzy:

Pox pisze...

http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica-wyglada-jak-Robocop,wid,13681810,wiadomosc.html?ticaid=1cd44

Michał pisze...

Ehh miałem tu taki soczysty komentarz napisany do tego linka w wp.pl, ale sobie odpuściłem. No cóż, a potem się dziwią, że RK nie chce z nimi gadać.

Sawekrs pisze...

Michał szkoda opuszków...:)

Piotrek pisze...

Fajny pomysł z tymi filmami.Będzie co oglądać.

Szybkiego powrotu na tor Robert

TOMek pisze...

Cześć Piotr ,co tam wymodliłeś ? jakieś przecieki?

Piotrek pisze...

Witaj.Może cos się udało, ale żadnych sygnałów jeszcze nie ma.Mam nadzieję, że będzie dobrze, a zabieg się uda.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Dawidu_AMG pisze...

Wiesz, że jak coś pójdzie nie tak, to cały Blog będzie miał Ci to za złe? Żartuję, ale zobaczymy, czy dobrze się modliłeś.

Piotrek pisze...

Starałem się.Wszystko napewno pójdzie dobrze.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Marcin81 pisze...

Dla mnie REWELACJA!!!!!! Witam wszystkich

TOMek pisze...

Dawidu__AMG ale profil odwaliłeś, według wzorca!
A reszta na co czeka?

Dawidu_AMG pisze...

TOMek, jak już coś robię to się przykładam. Jestem leniem, ale jak się za coś zabieram, to muszę to zrobić skrupulatnie, nawet z obrzydzeniem.

TOMek pisze...

Bardzo fajnie że to się w ten sposób rozwija ,chodzi mi o te profile:)Myślę że z czasem u Mateusza będzie forum do dyskusji jakiego jeszcze nie było nawet w 4 RP.

Marcin81 pisze...

Tomek mi sie wydaje ze to juz jest najlepsze forum do pogadania. Pełna kultura,profesjonalizm noi co wazne fajni i normalni ludzie!!!Nie typu BARTULI z WP i ONET

TOMek pisze...

Racja Marcin w 100 % ale jeszcze mi tu czegoś brakuje.
Mój pomysł nie wypalił ale jeszcze się do niego przekonacie.

Marcin81 pisze...

A jaki pomysł ja nic nie wiem a siedze tu od samego początku tzn luty.

Piotrek pisze...

Racja, żadnego anonima.Wszyscy elegancko zalogowani.Fajnie się rozmawia.Dobrze mieć wiarygodne i aktualne informacje o Robercie.Brakuje tylko właśnie Roberta w F1.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Anonimowy pisze...

siemano. super ze ktos sie zajal nie tylko plotami. jezdze juz 4ty rok za f1 staram sie byc na conajmniej 5 wyscigach. super ze ludzie ciagle pamietaja o naszym mistrzu. Wroci bardzo szybko. obiecuje.

Piotrek pisze...

Skoro Anonim obiecuje to tak musi być.Robert wróci i pokaże klasę.

Szybkiego powrotu na tor Robert

TOMek pisze...

Nie mam czasu Marcin teraz ale obiecuję że do pomysłu wrócę , może już nas 2 będzie.

Marcin81 pisze...

Ok pomyslimy.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

tak propo to nie juz w sierpniu mialo byc wiadomo kiedy robert wroci na tor ?

TOMek pisze...

Dobra , myslałem że skoro wszystkim ten tu ten blog się podoba to można jakoś odwdzięczyć się Mateuszowi i również ku naszej satysfakcji i ,,interesom,, coś zorganizować.Według mnie pomysł bardzo realny , trzeba było by żeby każdy z nas wysłał 1 lub 2 maile do Polsatu z prośbą o zaproszenie Mateusza do studia f1 można by to fajnie umotywować,jest teraz przerwa i mielibyśmy czas, poza tym trwa dobra koniunktura na powrót Roberta w Polsacie.Pomysł wypaliłby nam w 100%.Co Wy na to?

Marcin81 pisze...

Fajnie fajnie tylko jak ja zobacze Mateusza z Zientarskim i padnie pytanie MATEUSZ A JAK MYSLISZ??? to wyjde z siebie hehehe. Ale innym tematem jak najbardziej trzeba sie odwdzieczyc. Mateusz co Ty na to, ogarniesz POLSAT???heheh

Ewa pisze...

Pomysł jest dobry ale jakoś nie wierzę w życzliwość Polsatu.Można spróbować :)

Marcin81 pisze...

dystrybucja@polsat.com.pl Czy to jest dobry adres polsatu?

TOMek pisze...

Nie wiem przestałem się zastanawiać może ktoś miałby namiary a może Mateusz pomoże:0
No i niech ktoś spróbuje ułożyć treść , mi to raczej ciężko idzie , albo każdy indywidualnie?
Pomyślcie proszę pomysł wypali!!!

TOMek pisze...

http://www.polsatsport.pl/Kontakt,5844/index.html

TUTAJ!

Marcin81 pisze...

Teraz tylko tresc.Jak to ujac. Prosba o Zaproszenie

Marcin81 pisze...

Jak to kiedyś ktos powiedział POMOŻECIE???

Anulek pisze...

A zapytaliście Mateusza czy jemu to pasuje??? Chociaż nie powiem chciałabym go widzieć koło Zientarskiego... Wiecie co można by było zrobić też jakąś akcję też ze studiem F1, no wiecie żeby to się wszystko zmieniło, bo czasami to jak patrze na rozważania w studiu to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać...

Mateusz Cieślicki pisze...

No nie, nie żartujcie. Proszę Was, nie róbcie takich rzeczy. Jest mi bardzo miło, dziękuję TOMkowi za tę propozycję, ale myślę, że póki co można się wstrzymać. TOMek - przeczytaj maila ;)

Mateusz Cieślicki pisze...

Zauważyliście, że ostatnio relacje z F1 w Polsacie otwierają scenki z odcinka rajdowego?

TOMek pisze...

Nie , już jest postanowione Mateusz, jedziesz!

Marcin81 pisze...

Witam. Mamy prosbe o zaproszenie Mateusza Cieslickiego redaktora f1ultra.pl i załozyciela blogu(Stan zdrowia i powrót Roberta Kubicy do F1) do studia f1 polsat do zapowiedzi wyscigu w sezonie 2011. Bedziemy mocno wdzieczni za pozytywne rozpatrzenie naszej prosby. Kibice i wierni czytelnicy blogu Mateusza Cieslickiego

Marcin81 pisze...

Cos w tym stylu tylko ja sam mam to wysłac?

TOMek pisze...

Moment.
Tak Mateusz ,dzięki.
Musimy się chwilowo wstrzymać z akcją z przyczyn technicznych.

Mateusz Cieślicki pisze...

Pięknie ujęte, dzięki TOMek ;)

Kurcze, ładny mail, dziękuję Wam, ale będzie lepiej jak się z tym wstrzymamy :)

A swoją droga skąd wiecie czy ja nie seplenie albo coś takiego? ;P

Marcin81 pisze...

O a co jest?

ED pisze...

Dobry pomysł Tomku z tym Polsatem i Mateuszem

Mateusz Cieślicki pisze...

Ogólnie nie sądzę abym miał jakiekolwiek szanse, ale doceniam pomysł i Wasze dobre słowa. Ale lepiej chwilkę z tym poczekać.

TOMek pisze...

Poczekamy moment ale nie odpuszczamy!

Mateusz Cieślicki pisze...

P.S. Dziś dostałem maila z Rosji... fani Roberta Kubicy z Rosji i Ukrainy (tak był podpisany) czytają naszego bloga i również mają nadzieję na szybki powrót Roberta!

Anonimowy pisze...

. szkoda wysylac Mateusza do polsatu. mowie wam ze oni to strata czasu. Roberta zobaczymy w tym sezonie.Obiecuje ,ze tak sie stanie. jakby polsat byl taki mocny to sam wylalby swoich na tor ,a nie komentuja ze studia.

Piotrek pisze...

No to mamy międzynarodowy skład.Matezusz czytelników, a my kolegów.Pomysł fajny, tylko, czy Mateusz tego chce?Jeśli się zgodzi to musi jeszcze zechcieć Polsat.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Marcin81 pisze...

E my sie nie poddamy i cos zapodamy na odwdzieczenie sie Mateuszowi!!!!

Mateusz Cieślicki pisze...

Marcin, ale póki co proszę o wstrzymanie się. Niebawem będę miał do Was prośbę :)
Pozdrawiam

Marcin81 pisze...

Jasne nie ma problemu!!!

Ewa pisze...

Mateuszu, to nie możliwe żebyś seplenił bo studiujesz prawo.Papugi są wygadane a śledząc poczynania tych znanych to raczej nie potrafią przestać mówić :).Będzie jak zechcesz.

Mateusz Cieślicki pisze...

Ewo, ale dedukcja ;)

Piotrek pisze...

Sprytnie to wykabinowałaś.

Szybkiego powrotu na tor Robert

DARKSTAR pisze...

Witam wszystkich, nisko sie klaniam.
Mateusz, gratuluje Ci tego co tu robisz.
To chyba jest najczesciej odwiedzana strona przeze mnie! :)
Mam pytanie.
Sa jakies kolejne przecieki na temat powrotu Roberta? Wiem, ze moze to nie jest do konca madre pytanie, ale chodzi mi o to czy cos gdzies znowu gruchnie.Otoczenie Roberta milczy jak zaklete.
Co z zabiegiem, ktory mial miec Robert?

Pozdrawiam, Darkstar ( Marek).

Mateusz Cieślicki pisze...

Darkstar dziękuję Ci, miło mi, że często tu wchodzisz.
Robert prawdopodobnie jest jeszcze przed tym zabiegiem, myślę, że kilka dni po nim dostaniemy jakąś informację. Tyle mogę powiedzieć. Na reszte trzeba (niestety) czekać.

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=P17LxbvVDuw

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=Z3jA9Weih_o
Gp Kanady :)
Pozdro. BYKU

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=tmhHJ8W-Gi4
Ten filmik wrzucić obowiązkowo.
Pozdr

Mateusz Cieślicki pisze...

Chciałbym, ale niestety nie jest to film publiczny. Dam natomiast do niego linka w kategorii filmowy przebieg kariery. Bardzo dobra kompilacja.

P.S. Propozycje filmików dajcie w komentarzach pod działami, w których mają być umieszczone.

Marcin81 pisze...

Witam koledzy. Co taka cisza. Nikogo nie ma??? pozdrawiam

Mateusz Cieślicki pisze...

Cisza jak u Kubicy...

Anulek pisze...

No nie wiem czy taka cisza u Roberta. Ja myślę że właśnie w tym momencie jest w trakcie rehabilitacji albo treningów lubi był na konsultacji u jednego ze swoich lekarzy... Ale rzeczywiście mogło by się już coś dziać. Niby my kibice to jedno ale ja tylko sobie mogę wyobrażać co teraz czuje Eric Boullier ( tak to się pisze?) i Lopez oni muszę teraz siedzieć jak na szpilkach... No a ja właśnie teraz zaczynam przeglądać włoskie strony internetowe gazet, może będzie coś ciekawego... Jeżeli coś znajdę to się z wami podzielę chociaż jest weekend wiec się nie łudzę że coś będzie...
Pozdrawiam

Mateusz Cieślicki pisze...

No szukaj Anulek, może będziesz bardziej skuteczniejsza ode mnie, bo ja niedawno przejrzałem je.
Chodziło mi właśnie o tę ciszę "zewnętrzną". Bo że się dzieje, to jest pewne. Tak, Boullier.

Anulek pisze...

Nie ma :( co akurat mnie nie zaskoczyło. Rany szkoda... Ale nas trzymają w niepewności.

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście, cisza, aż trzeszczy!
Ale już niedługo powinna być lawina nowych wiadomości :)
Mikołaj Sokół zapowiada na Motorsport24.pl: "Z myślą o Was w najbliższym czasie opublikujemy pełną wersję przeprowadzonej w listopadzie 2010 roku rozmowy z Robertem Kubicą, której wybrane fragmenty mogliście obejrzeć na stronie SokolimOkiem.tv".
Co prawda, to jeszcze nie nowy wywiad, ale zawsze to już coś!

Pozdrawiam wszystkich cierpliwych
Dominika

Marcin81 pisze...

Mi sie smiac chce z tej wypowiedzi!– W 2010 Robert był od niego znacznie mocniejszy, Witalij nie miał szans. Myślę, że teraz Robert wciąż byłby szybszy, ale różnica między nimi byłaby minimalna – oceniał Permane.Gdzie mu do Roberta!!!

Mateusz Cieślicki pisze...

Ja bym wziął pod uwagę to, że to był wywiad dla rosyjskiego portalu, dotyczący bezpośrednio Pietrowa. To, że nawet w takich okolicznościach Permane mówi, że Kubica były szybszy świadczy, że tak na prawdę uważa, że Robert znów sporo odstawiałby Witka, ale pewnie już nie tak bardzo jak w 2010.

Ewa pisze...

W weekend nie szukajcie bo niczego nie znajdziecie, już to przerobiłam:)

Anonimowy pisze...

Na szczęście Permane mówił jeszcze chwaląc Roberta:
"W ciągu 20 lat w Formule 1 ani razu nie widziałem kierowcy, który poświęcałby tak wiele czasu na pracę poza samochodem, jak Kubica. W piątki zostawał w motorhomie do 23. Czasem do północy.

- Ani jednego kierowcy w ciągu 20 lat? Przecież pracował pan z Alonso.
- Tak. Robert – to kierowca z innej ligi, w porównaniu z większością ścigających się w mistrzostwach. To prawda. I Witalijowi poszczęściło się – przed nim od razu był idealny wzór. Obserwując, jak Robert pracuje, Witalij próbował kopiować jego styl. I rezultat – fantastyczny. Dlatego że… nie mogę powiedzieć, że on źle pracował w zeszłym roku, ale w tym… Teraz Pietrow – to zupełnie inny kierowca. On spędza niewiarygodną ilość czasu z inżynierami. Zawsze prosi, aby dać mu wydruki, ogląda telemetrię, analizuje wykresy – gdzie był wolniejszy, gdzie szybszy i tym podobne rzeczy. On bardzo wiele czasu spędza, przeglądając nagrania swoich kwalifikacji i wyścigów, analizuje. On bardzo wiele przejął od Roberta. I to jak on pracuje teraz – to najwyższy poziom."

No, ale mimo tych pochwał, mnie też nie przekonał do Pietrowa. Gdzie tam mu do Roberta!!!

Pozdrawiam
Dominika

Piotrek pisze...

Myślę, że tylko Senna siedział podobną ilość czasu nad samochodem co Robert.Oczywiście mówię tutaj o Ayrtonie, bo Bruno narazie nie pokazał nic fantastycznego.
Niestety znów nie wiem, czy będę miał stały dostęp do internetu, bo właśnie wyjechałem w Bieszczady, ale postara się być tu przynajmniej raz dziennie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

Patrzcie, takim jak Piotrek to dobrze :)

RED pisze...

Witam RED zalozyl sobie konto zeby nikt nie plakal:D

Piotrek pisze...

Rzeczywiście wakacje mam dość aktywne.Pozdrawiam wszystkich i liczę na dobre wiadomości o Robercie.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Ewa pisze...

Podziwiam Cię Piotrek, jesteś większym fanatykiem Roberta niż ja chociaż myślałam, że to nie możliwe :)

RED pisze...

Mateusz czy jest taka mozliwosc aby w kazdej chwili usunac swoje konto google, blogger?
Szukalem i nie moge znalezc nigdzie takiej mozliwosci. Prosze o odp. dzieki;)

Piotrek pisze...

Miło to słyszeć.Ale oddałbym wszystko, żeby Robert już teraz wrócił na tor.

Szybkiego powrotu na tor Robert

Mateusz Cieślicki pisze...

Red - nie mam pojęcia...

red pisze...

Ok;) juz wszystko wiem

red pisze...

Ok juz wiem;)

TOMek pisze...

Red a niby w jakim celu miałbyś usunąć konto? :)

Anonimowy pisze...

Miałam sen, tak realistyczny, że muszę to opisać.
Wchodzę do baru, a tam za wysokim kontuarem widzę Kubicę, który pracuje jako barman, lekko kuśtyka chodząc , ale bardzo sprawnie nalewa napoje do szklanek i kieliszków. Wydaje mi się to dziwne,że ma problemy z nogą, a te ręce takie sprawne, zwinne.
Podchodzę, pytam się jak zdrowie, odpowiada wymijająco - Dziękuję dobrze.
Chcę zapytać się, czy wraca do wyścigów, ale brak mi odwagi, myslę sobie, że nie wypada.
Odchodzę.
W połowie drogi zawracam, a co mi szkodzi- zapytam.
Podchodzę i w tym śnie próbuję zadać jak, najgrzeczniejsze pytanie, żeby mi odpowiedział.
Panie Robercie, mówię, ja jestem prawie dwa razy starsza od pana, mógłby mi pan powiedzieć, czy wraca pan do wyścigów. A kiedy widzę,że on nie chce nic mówić, dopowiadam,że ja nie jestem dziennikarzem, tak tylko z serca pytam.
W tym momencie przy barze robi się pusto , a Kubica cicho, aby nikt niepowołany nie słyszał odpowiada. Wie pani, chciałbym wrócić.
Ja pytam- A kiedy?
I słyszę powtórną odpowiedź- Chciałbym wrócić w tym roku.
Obudziłam się.
Joanna

Marcin81 pisze...

Joanna ja jestem w szoku. A zapytałas go przez sen kiedy udzieli nam jakiegos wywiadu? Bo nie mozemy sie juz doczekac! Ale ja tez mam tak im wiecej mysle i Robercie i jego stanie to zaczyna mi sie to snic! Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

No, Joanno! Sen jak z bajki! Że też mnie się nic takiego nie śni. Raz przyśniło mi się, że jadę bolidem! Ale Pietrowa!!!

A Robert wróci :) Na pewno!!!

Pozdrawiam
D

red pisze...

Witam wszystkich:D Tomek musialem sie dowiedziec jak usunac konto poniewaz jak juz Robert wroci do f1 to prawdopodobnie usune konto. Ogolnie z tego powodu ze nie lubie byc gdzies zarejestrowany jesli tego nie uzywam. A z tytulu zajecia raczej nie bede mial czasu aby byc tu stalym bywalcem. Wciaz Tomek uwazasz ze Robert wroci jeszcze w tym roku?:D pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Niestety o nic więcej nie zapytałam w tym śnie. A teraz jestem na siebie zła, bo trzeba było wykorzystać okazję i zrobić porządny wywiad.
Joanna

TOMek pisze...

Red jestem tego pewien w 100% że wróci w tym roku tak samo jak to że we wtorek znowu do roboty pójdę.Nic na to nie wskazuje żeby nie wrócił a wszystko jest na tak.

Anonimowy pisze...

Znalazłam na portalu www.422race.com artykuł poświęcony Grosjean'owi, ale napotkałam tam równiez kilka zdań poświęconych Kubicy.
Np., że operacja łokcia odbędzie się w końcu miesiąca. (a fine mese)
Oraz stwierdzenie autora,że wzrasta zaufanie wokół Kubicy.
Joanna

TOMek pisze...

Ok ale to już było ze 4 razy tutaj.

Anonimowy pisze...

Mikołaj Sokół nadmienił w swoim najnowszym wpisie o Robercie, że Kubica zjawi się w Polsce na jesieni... Wiedząc, że Robert z własnej woli raczej nie pojawiłby się w formie, wskazującej na jakiekolwiek słabości, można sądzić, że jednak jest już praktycznie zdrowy i po zabiegu na łokciu pozostanie tylko trening siłowy i kondycyjny. Jednym zdaniem, mający go stricte przygotować do powrotu. Jeśli zabieg się powiedzie, czyt. odblokuje łokieć w zadowalającym stopniu, można liczyć maksymalnie 2-3 miesiące na odbudowanie formy w stopniou wystarczającym.

Pozdrawiam, Krzysiek

Anonimowy pisze...

Pomysł :
Mateusz, czy Ty masz może wiedzę o profilu gościa z FB, który opublikował te zdjęcia ? Może mógłby opisać w jakiej kondycji jest Robert. Czy kuleje i czy posługiwał się prawą ręką będą w tej knajpce/restauracji ze zdjęć.