Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

sobota, 25 czerwca 2011

Pytanie 1 - błyskawiczna odpowiedź Grzegorza Hoszko - mamy pierwszego lidera

Grzegorz Hoszko udzielił jako pierwszy poprawnej odpowiedzi na pierwsze pytanie w konkursie wiedzy o Robercie Kubicy.

Pytanie brzmiało: Jak brzmi imię i nazwisko pierwszego mechanika Roberta Kubicy (chodzi o wszelkie starty wyścigowe, również w kartingu)?

Odpowiedź to: Jerzy Wrona

Pan Grzegorz był najszybszym spośród 3 osób, które udzieliły poprawnej odpowiedzi. Gratuluję.

Kolejne pytanie może okazać się równie łatwe: Jaka była nazwa pierwszego zespołu Roberta Kubicy w Kartingowych Mistrzostwach Włoch?

Jednocześnie chciałbym już teraz zmienić lekko regulamin - ponieważ tempo Waszych odpowiedzi może być bardzo szybkie, postanowiłem nie tworzyć odrębnego wpisu podsumowującego kolejne pytania aby nie "zaśmiecać" nimi bloga, który ma przecież przede wszystkim funkcję informacyjną. Wyniki będą prezentowane w kolumnie po prawej stronie między "Polecam" a sondą dotyczącą powrotu Roberta na tor. Wydaje mi się, że to będzie bardziej właściwe rozwiązanie.

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wysłałem odpowiedz z małym bonusem :)
czekam na odpowiedz czy byłem najszybszy.


KOKON1001hp

Mateusz Cieślicki pisze...

Dziękuję, dziękuję! Odpowiedzi nadeszło około 10, ale najszybszy okazał się Jusz100.
Zapraszam do kolejnego pytania

Anonimowy pisze...

odpisał już ktoś na 4 pytanie?

Anonimowy pisze...

Mam pytanie do Pana Mateusza: czy można gdzieś na stronie znaleźć wszystkie pytania, które zostały już zadane i odpowiedzi do nich? Jeśli nie, to czy istnieje możliwość, aby gdzieś one były, gdyż myślę, że nie wszyscy znają odpowiedzi na te pytania i dodatkowo moglibyśmy czegoś się dowiedzieć na temat Roberta :)
Pozdrawiam i mam nadzieję, że konkurs potrwa jak najkrócej :P

Anonimowy pisze...

Mam pytanie
Czy Brytyjska F3 to to samo co Europejska F3

Mateusz Cieślicki pisze...

Nie, brytyjska F3 to co innego. A co do wcześniejszego pytania to oczywiście, może wszystkie poprzednie pytania będą tam gdzie ranking i regulamin. Pozdrawiam!

Mateusz Cieślicki pisze...

Przypominam, że aktualne pytanie znajduje się w prawej kolumnie bloga.
Chciałbym jednocześnie zaprosić jutro rano - zamierzam odnieść się do dzisiejszej "afery" z Webberem w Renault.

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

A czy brytyjska F3 to to samo co F3 Euro Series bo nie ważne na którą wejdę stronę nigdzie nie pisze Brytyjska F3 tylko F3 Euroseries

Anonimowy pisze...

A na opisie całej kariery też pisze F3 Euroseries nic nie wsponinają o Brytyjskiej

Anonimowy pisze...

Witam spajżałem na odpowiedzi w pytaniu 3 i zabaczyłem że to jest dokładnie ta sama odpowiedz jak ja odpisałem szkoda tylko że nie byłem pierwszy.
pozdrawiam

Mateusz Cieślicki pisze...

Widocznie nie jest to dokładny opis ;D

Anonimowy pisze...

A czy w konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie?
A czy książka dla zwycięzcy będzie dostarczona przesyłką czy musi być odbiór osobisty?
Kiedy będzie kolejne pytanie?