Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 1 czerwca 2011

200 tysięcy wyświetleń bloga

38 dni temu miałem przyjemność poinformować Was, że po 2 miesiącach działalności bloga miał on 100 tys. wyświetleń. Dziś mogę z dumą powiedzieć, że wspólnymi siłami przekroczyliśmy 200 tys. odsłon. Chciałbym Wam bardzo podziękować za zaufanie, miłe komentarze i aktywne uczestniczenie w tym projekcie. Jednocześnie chcę uprzedzić, że wolałbym aby ten blog jak najszybciej przestał mieć rację bytu - to znaczy aby Robert Kubica wrócił za kierownicę bolidu  Formuły 1, a ja mógłbym wtedy napisać ostatniego posta informującego, że Polak ukończył swój pierwszy wyścig po powrocie. A do tego czasu obiecuję poprawić wszystko co było słabsze na blogu i mam nadzieję przekazywać wyłącznie dobre wiadomości na temat Roberta Kubicy - najlepszego polskiego kierowcy wyścigowego.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A ja domagam się takiego postu że Kubica przeszedł testy i w niedzielę jedzie!
Gratuluję i pozdrawiam ( 5 odsłon dziennie gwarantuję ze swojej strony nadal :) aż do sierpnia. Tom.

Ewa pisze...

Witam, ja też dodaję 5 odsłon dziennie :).Ten blog znalazłam kiedyś buszując po internecie w rozpaczy, szukając czegokolwiek na temat Roberta.To czego szukałam wszędzie znalazłam w pigułce tutaj.Dziękuję i gratuluję pomysłu.

Fabek pisze...

Dlaczego tylko pięć ? ;) Im więcej odsłon, tym szybciej Robert wraca do zdrowia !

Podobno porusza się już bez pomocy kul :)