Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 24 września 2010

Ostberg chce wystartować na Korsyce

fot. Aleksandra Wrońska
Mads Ostberg, który podczas zapoznania przed Rajdem Australii doznał pęknięcia żeber, chce wystartować w Rajdzie Korsyki, który zostanie rozegrany w przyszłym tygodniu.

"Oczywiście na Korsyce nie będzie łatwo, ale jestem pewien, że to możliwe. Czuję się lepiej, a w tym tygodniu mogłem znów zacząć robić normalne rzeczy, więc widzę postępy. Przez pierwszych dziesięć dni musiałem dużo odpoczywać. Później zaczęliśmy różne zabiegi, a ja więcej się ruszam aby poprawić swoją ruchliwość. Obolałe miejsca nadal są jednak dość sztywne, a ja czuję się jak starszy facet” - mówi Ostberg dla wrc.com

Jak podaje oficjalna strona serii, decyzja co do startu Norwega w Rajdzie Korsyki zostanie podjęta jutro po testach. Ostberg jest zdeterminowany by pojawić się na starcie tej imprezy.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

Brak komentarzy: