Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

środa, 20 stycznia 2010

Loeb o swoim powrocie do WRC

Sebastien Loeb chce jak najlepiej zaprezentować się w Rajdzie Monte Carlo, choć wie, że rok bez jazdy w WRC nie pomaga mu.

"Przyjemnie było wrócić do samochodu, szczególnie 4WD na normalnej drodze. Mój powrót był nieco skomplikowany, ale czuję się już bardzo dobrze" - powiedział Loeb.

Ma on za sobą testy przed Rajdem Monte Carlo, podczas których zaliczył małą przygodę:


"Nie mieliśmy dużo śniegu i może nie będzie go dużo również podczas samego rajdu. Pierwszego dnia mieliśmy bardzo dobre warunki do jazdy, było sucho. Drugiego dnia napotkaliśmy trochę śniegu i lodu, szczególnie rano - w nawrotach było ślisko" - dodał Francuz.

Przyznał on jednocześnie, że był bardzo bliski pojechania Rajdu Francji w 2014 roku. "Citroen zaproponował mi pojechanie Francji w ostatnim roku, ale ostatecznie nie było to możliwe. Teraz chcę zaprezentować się jak najlepiej. Nie jechałem w WRC ponad rok, ale z drugiej strony mocno się przygotowywałem" - dodał 9-krotny mistrz świata.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

5 komentarzy:

Slawomir Drozd pisze...

Mam nadzieje że Seb Loeb pokona tego drugiego Seba.. ;) A na podium staną Seb, Seb i Rob ;D

Anonimowy pisze...

Rob, Seb i Seb :D

Tom Wo pisze...

I tej wersji się trzymajmy :)

Anonimowy pisze...

Seb L rozbil auto na zapoznaniu 😉

maSay2610 pisze...

i znowu nie tylko Robercik wypada ;-) To je rajly;-)