Strona główna Informacje z WRC O Robercie Kubicy Klasyfikacje Kontakt English version

piątek, 6 listopada 2009

Oficjalnie! Mikko Hirvonen kończy przygodę z WRC

Rajd Wielkiej Brytanii będzie ostatnim rajdem w WRC dla Mikko Hirvonena. Fin - obecnie kierowca M-Sportu - zdecydował się przejść na emeryturę.

"Mam tak wiele niesamowitych wspomnieć z tych 13 sezonó! Miałem szansę na spełnienie moich dziecięcych marzeń. Podróżowałem po całym świecie, spotykałem fantastycznych ludzi, kochałem rajdy i rywalizację z najlepszymi kierowcami. Coś wygrałem, coś przegrałem ale na pewno będę wracał do tych wspomnień do końca moich dni z wielkim uśmiechem na twarzy" - napisał Mikko na swojej oficjalnej stronie internetowej. Wycofanie Fina z rajdów zapowiadano już od dłuższego czasu.

Hirvonen wystartował w 162 rajdach WRC, wygrał 15 z nich, a łącznie triumfował na aż 257 OS-ach.

Jest już niemal pewne, że w przyszłym roku kierowcami M-Sportu będą Ott Tanak i Elfyn Evans.

Strona powrotroberta.blogspot.com jest na facebooku oraz Twitterze! Dołącz do osób ją lubiących i bądź na bieżąco!

Więcej o całej F1 na MC Formula i onestopstrategy.com

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

W sumie, troche dziwne bo chlop jak na standardy WRC w kwiecie wieku (34 lata) i spokojnie kilka sezonow mogł jeszcze polatać. Ale z drugiej strony zawsze miałem wrażenie że barkuje mu haryzmy, nie był typem lidera, zarówno w Fordzie jak i Citroenie nie udzwignął chyba tej roli. Szkoda trochę 2009 roku, kiedy przegrał tytuł minimalnie z Loebem.
Jako drugi kierowca sprawdzał się idealnie. Będzie mi go brakowało, bo przez tych kilkanaście lat przyzwyczaiłem się do niego :)

pozdr,
rolen

Anonimowy pisze...

szkoda

Anonimowy pisze...

na emeryturę na pewno nie pójdzie więc prawdopodobnie wybierze bardzo popularny w ostatnim czasie rallycross :) ja bym tak zrobił bo to fajna zabawa :P

Anonimowy pisze...

do Rolen
charyzma jest z greki i piana przez ch:
charyzma, charyzmat m IV, D. -u, Ms. ~acie; lm M. -y
według teologii: przejaw łaski bożej, szczególny dar boży; w religioznawstwie:
szczególny rodzaj żarliwości religijnej, wyróżniający daną osobę spośród otoczenia
Ktoś obdarzony charyzmatem proroctwa.
przen. szczególne piętno, znamię; znak wyróżniający
Ktoś naznaczony charyzmatem geniuszu.
z gr.